Få del i 23 mio. kr. til digital omstilling

Få del i 23 mio. kr. til digital omstilling

Endnu en gang åbner SMV:Digital for økonomisk støtte med en pulje på 23,5 millioner kr. til virksomheder, der er ved at være klar til digital omstilling, automatisering, e-handel og grøn digital omstilling.

Du kan søge om op til 100.000 kr. til ekspertrådgivning, så du kan få kompetent sparring på, om din idé er god, hvordan idéen evt. skal ændres – og hvordan man sætter IT-projektet i værk og implementerer løsningen. Og du kan søge mellem 40.000 og 200.000 kr. til at realisere projektet.

Kravet er, at din virksomhed er klassificeret som SMV, altså højst 249 ansatte, højst 50 mio euro i omsætning og/eller en balance på højst 43 mio. euro. Men du kan også være helt lille, fx 3 ansatte.

Ansøgningsfristen er 26-28 maj, og der skal udfyldes en del oplysninger i ansøgningsskemaet for at komme i betragtning. Læs mere her

ADDvision er SMV:Digital godkendt rådgiver

Kontakt os for at få hjælp til ansøgningen – så din virksomhed kan få et digitalt forspring!

Du kan eksempelvis søge støtte til:

  • Kortlægning af arbejdsprocesser
  • Afklaring af, om processer kan digitaliseres/automatiseres
  • Afklaring af forskellige barrierer for implementering
  • Afklaring af ændringer i forretningsmodellen som følge af digitalisering/automatisering
  • Udarbejdelse af kravspecifikation
  • Leverandøridentifikation og tilbudsindhentning
  • Udarbejdelse af business case
  • Afklaring af virksomhedens digitale sikkerhed
  • Projektledelse
  • Afklaring af tekniske og organisatoriske barrierer for indførsel af ny teknologi
  • Udarbejdelse af kravspecifikation
  • Teknisk integration af ny teknologi
  • Udarbejdelse og dokumentation af nye processer ifm. digitalisering/automatisering
  • Uddannelse af medarbejdere i nyindkøbt teknologi
  • Leverandørstyring
  • Indkøb af hardware
  • Indkøb af software
  • Indkøb af software på abonnement støttes op til 2 år
  • Idriftsættelse inkl. installation og konfigurering af den nyindkøbte teknologi, samt eventuel tilpasning af den nyindkøbte teknologi ift. integration med eksisterende IT-systemer

Ring til os i dag på tlf. 28783561. Lad os komme i gang med dit digitale projekt!

Digital integration & systemkommunikation

Digital integration & systemkommunikation

Hos ADDvision har vi over 30 års erfaring med digital systemkommunikation og integration af komplekse systemer og løsninger sammen med en Microsoft ERP-løsning.

Succes & effektivitet kræver automatisering & integration

Din virksomhed agerer i en verden, hvor succes og effektivitet i stigende grad afhænger af medarbejdernes adgang til automatiserede, sammenhængende dataflows og arbejdsgange. Den bedste forudsætning for automatisering skaber du ved at gøre det nemt at forbinde processer og mennesker i de enkelte afdelinger og forretningsområder. Med andre ord: Du skal integrere dine systemer.

Når din ERP-løsning kan det meste – men ikke alt

Din Microsoft ERP-løsning indfrier de fleste behov i en typisk dansk virksomhed. Men der kan være specifikke behov, som ikke umiddelbart dækkes af standardversionen. Måske overvejer du at bruge mere specialiserede softwareløsninger, fordi du har brug for lidt dybere funktionalitet på særlige områder?

Det kan f.eks. være software, der kan automatisere jeres arbejdsprocesser som f.eks. integration til webshop, lønsystem, budgettering, BI, EDI, PIM, WMS, POS system, lagerautomat m.v.

Få succes med øget digitalisering

Der findes masser af software på markedet, der kan hjælpe jer. Og det åbner jo fantastiske muligheder for din virksomhed, så derfor kan det være fristende blot at vælge en tilfældig af de mange løsninger på markedet.

Men hvis du for alvor vil have succes med at digitalisere på nye områder af virksomheden, bør de specialiserede softwareløsninger, du vælger, have integrationsmuligheder til din ERP-løsning.

Hvad er digital integration og systemkommunikation?

En digital integration er kort sagt, hvordan to programmer kommunikerer/udveksler data med hinanden.
Der findes mange måder og standarder, hvorpå IT-programmer kommunikerer med hinanden.
Grundlæggende benyttes et API (Application Programming Interface)  f.eks. ODATA benyttes til Dynamics NAV & Business Central,
som er et sæt beskrevne funktioner på, hvordan programmet kan kommunikere med andre programmer.
Strukturen på data findes også i forskellige standarder som f.eks. CSV, EDIFACT, XML, OIOUBL, PEPPOL m.m.

 

Manglende integration holder jer tilbage

Systemer og data, der ikke er forbundne, bremser nemt vækst og udvikling i jeres virksomhed, f.eks. fordi isolerede systemer ofte skaber isolerede øer af information. Information, der er besværlige at finde, dele og sætte i spil på tværs af resten af virksomheden.

Skab et smidigt dataflow

Tæt integration af jeres systemer er din garanti for, at det er de samme opdaterede data, der bruges på tværs af jeres IT-løsninger.

F.eks. kan du med en ERP-integreret webshop automatisere alle processerne på tværs af webshop og ERP-løsningen, så alle oplysninger om lagerstatus, priser, rabat, kunder, produktdata m.v. altid er synkroniseret. Indkøbsforslag kan dannes automatisk i ERP-løsningen, og lagermedarbejderne har hele tiden overblikket, fordi salget automatisk registreres som ordre, der skal plukkes og fragten bestilles automatisk. Når det gælder betalingsløsninger, sikrer integration til virksomhedens øvrige systemer, at der er styr på, hvem der skylder hvad, og at betalingerne automatisk trækkes på kundens konto og overføres til bogføring i jeres ERP-løsning. Det giver økonomiafdelingen det fulde overblik. Og med et integreret, moderne tidsregistreringssystem kan I registrere tid fra smartphones og automatisk få overført data til ERP-løsningen, hvor de ligger klar til brug for lønbogholderiet. For blot at nævne et par eksempler.

Derfor er der gode grunde til at gå efter digital integration

1. Minimer fejl og få korrekt data

Ved at integrere data og systemer får du og dine medarbejdere et bedre overblik. Dette fører til færre fejl og mangler i de individuelle led, da den manuelle arbejdsbyrde reduceres og jeres data bliver mere valide.

2. Automatisering og øget produktivitet

Ved at integrere og automatisere data, systemer og arbejdsprocesser, kan der skabes strømlinede workflows, så I undgår dobbeltarbejde.  Det vil medvirke til, at du og dine medarbejdere oplever øget produktivitet.

3. Udnyt teknologien og udvid jeres markedsandele

Med nye teknologier inden for Internet of Things (IoT) og Machine Learning får din virksomhed en helt anden dimension at arbejde med jeres data på – til gavn for jeres kunder og forretning. Hele verden kan blive jeres markedsplads med B2B og B2C webshop.  Eller de store handels portaler som Amazon m.m. I sikrer, at det altid er de rigtige varer, priser og lagerbeholdninger, der vises. 

Med vores mange års erfaring og omfattende ekspertise med integration af mange forskellige type løsninger i forskellige brancher, kan vi hjælpe dig med en digital integration til din Microsoft ERP-løsning.

Ingen integrationsopgave er for lille eller for stor

ADDvision har lavet digital integration for nogle af de største globale selskaber i verden. For nogle af de helt små virksomheder i Danmark. Og for nogle af de stærkt specialiserede virksomheder. Vi kan også løse din opgave og rådgive dig om, hvordan processerne flyder mest effektivt.

Få vores rådgivning til jeres næste integrationsopgave

Vi har overblikket og stor erfaring fra mange forskellige typer af virksomheder og integrationsløsninger på tværs af brancher og IT-systemer. Vi er eksperter i at afdække den enkelte virksomheds behov og kan derfor vejlede din virksomhed igennem beslutningsprocessen. Vores rådgivning er kontant og præcis – og det er både gratis og uforpligtende at få en dialog og råd ved et indledende online møde. Som kunde hos os fører vi en løbende dialog med din virksomhed for at finde ud af, hvilke ønsker og behov der opstår eller ændrer sig. Sådan finder vi sammen ud af, hvad der er bedst for din virksomhed.

Kontakt Partner Troels Hessenschmidt på tlf. 20943876 eller send en mail til the@addvision.dk og få vores anbefaling til netop din virksomhed.

Få ADDvisions e-bog Sådan gør de bedste

Få ADDvisions e-bog Sådan gør de bedste

Der er ingen nem vej til succes. Vi ville ønske, at vi blot kunne give dig en bloggerliste med “10 gode råd til succes med lagerstyringsprojekter”. Det kan vi ikke – det ville være useriøst. IT-projekter og især IT-projekter med fokus på lagerstyring er komplekse. De kræver tid, omtanke og planlægning. Det handler om at gøre det rigtigt.

Tiden til at forecaste og træffe beslutninger har aldrig været så kort som i dag.

Lagerstyringen er blevet din vigtigste konkurrenceparameter. Har du den nødvendige information? Vil du vide, hvad der adskiller de bedste fra de middelmådige?

I vores e-bog får du viden og råd fra vores over 30 års erfaring med teknologier, systemer og applikationer, med lagerstyring, processer, workflows og forretningssystemer – og med værdiskabende løsninger til virksomheder.

I vores e-bog fortæller vi dig eksempelvis:

  • Hvad de bedste blandt dine konkurrenter har fokus på lige nu.
  • Hvilke begreber, du skal sætte dig ind i, og hvilke trends, der påvirker branchen.
  • Hvordan du kommer i gang, får adgang til mulighederne og hvor du selv skal sætte ind.
  • Hvad det koster … hvad din ROI er, og hvor hurtigt du kan se forandringen på bundlinjen.

Hent e-bogen her

ADDvision ebog 2020 SÅDAN GØR DE BEDSTE

Få rådgivning af os – hvad er bedst til din virksomhed

Vi har overblikket og stor erfaring fra mange forskellige typer virksomheder på tværs af brancher. Vi er eksperter i at afdække den enkelte virksomheds behov og kan derfor vejlede din virksomhed igennem beslutningsprocessen. Vores rådgivning er kontant og præcis – og det er både gratis og uforpligtende at få råd. Vi fører en løbende dialog med din virksomhed for at finde ud af, hvilke ønsker og behov der opstår eller ændrer sig. Sådan finder vi sammen ud af, hvad der er bedst for din virksomhed.

Kontakt os på tlf. 44530333 eller send en mail til info@addvision.dk og få vores anbefaling til netop din virksomhed.

Dynamics 365 Business Central

Microsofts nye cloud-baserede økonomisystem nedbryder siloerne og giver dig mere effektivitet Læs mere

Microsoft Power BI

Med Microsoft Power BI kan du nemt og hurtig arbejde med data på måder, der giver indsigt og værdi for virksomheden Læs mere

WMS løsning til Vipp

Online lagerstyring sikrer høj volume på vareflow uden flere ansatte – fejlmargin 1% Læs mere

Select Sport

ADDvision Barcode online lagerstyring på hovedlageret – en sikker scoring

Læs mere

Novo Nordisk

Novo Nordisk

Enkel, effektiv og tiltrækkende genbrugsportal med unik
WMS-løsning sparer Novo Nordisk for et 2-cifret millionbeløb om året

Attraktivt genbrug for millioner

Novo Nordisk er en af Danmarks største og bedst kendte virksomheder med rigtigt mange medarbejdere. De flytter ofte rundt, og indgår i nye hold i forbindelse med nye tidsbestemte projekter. Til det skal de – ud over lokaler, der passer til størrelsen på holdet – bruge møbler og kontorudstyr. Samtidigt bliver møbler og udstyr fra de gamle kontorer til overs.

Novo Nordisk har derfor et møbellager, hvor ledere og medarbejdere kan ”købe” eksisterende udstyr. Det er ikke forbudt at købe nyt – men ved at have styr på lageret, kan alle genbruge gode kontormøbler og anden indretning.

800 skriveborde

Thomas Nymark Larsen, Supervisor for “Møbellageret” hos Novo Nordisk, fortæller:

”De 2 helt store fordele ved den digitale løsning fra ADDvision og nSales er for det første, at kollegerne kan sidde med mobilen og skærmen og se møblerne, så de ikke behøver at komme herud fysisk, som før. Eller ringe og spørge, som der også gik en del af vores tid med før.

Den anden fordel er, at møblerne præsenteres, så genbruget virker tiltrækkende – du kan se, hvad du kan vælge imellem, og hvad der vil passe godt sammen, og om der er nok af dét, du vil bruge til at indrette kontorerne.

På lageret kan medarbejderne få fat i IT-udstyr og møbler, og blot for at give en idé om omfanget, så har vi ca. 800 skriveborde ind og ud af lageret om året.”

Unik WMS-løsning

”Årsagen til, at vi valgte ADDvision og nSales som vores samarbejdspartnere på projektet er, at ADDvision havde lavet en lagerløsning på et andet Novo Nordisk-site, i Måløv, der bare fungerede, som det skulle.” forklarer Thomas Nymark Larsen.

Per Steen Jensen. CEO i ADDvision, uddyber: ”Den anden Novo Nordisk WMS-løsning er en slags ”milk run” til opfyldning af mange depoter på sitet. Det blev hurtigt klart for os, at der var nogle udfordringer – helt væsentligt kunne vi ikke bruge en håndscanner til møbellagerets løsning. Der er ingen stregkoder på brugte møbler – de bliver i stedet identificeret med billeder. Håndscannere bliver erstattet af iPads. Det skulle derfor ikke være en traditionel WMS-løsning, men en unik variant med et andet interface. ADDvision samarbejdede med nSales i løsningen, fordi deres frontend og brugerinterface passede rigtigt godt til målgruppen. Vores løsning til Novo Nordisks genbrugsportal er baseret på en hostet Business Central-løsning inklusive WMS, som backend – med fuld integration til en unikt tilpasset version af nSales som frontend.

Løsningen har 3 interfaces. To af fronterne på portalen er nSales: et intuitivt og indbydende brugerinterface i webshop på browser til medarbejdere rundt omkring på kontorerne i Novo Nordisk. Et enkelt brugerinterface via tablet til lagermedarbejderne på møbellageret. Når der ankommer ”nye” møbler, går medarbejdere rundt på lageret med en iPad, tager billeder af møblerne, og ankomst-registrerer dem automatisk i Business Central med en beskrivelse. Eller hvis møblet allerede findes i systemet, kan antallet blot opdateres. Det er en ualmindelig visuel løsning, som fungerer godt med folk, der har en smule berøringsangst over for IT. De lageransvarlige arbejder direkte i Business Central, som er det tredje interface.

Selve den bagvedliggende løsning og de tilpassede WMS-processer er lavet af ADDvision – den funktionalitet og de automatiserede processer, der gør det effektivt at modtage og levere varer fra lageret, og holder styr på det hele.”

“De tog fat i os, fordi vi står for en anden stand-alone lagerløsning baseret på Microsoft-teknologier, og fordi vi derfor ikke er ukendte hos Novo Nordisk. Denne lagerløsning har vi haft kørende i mange år med stor succes.”

Per Steen Jensen, CEO, ADDvision a/s

To-cifrede millionbesparelser

Med løsningen, der faciliterer genbrug og klimavenlighed oplever Thomas Nymark Larsen store besparelser, og har også høje større forventninger til fremtiden:

”Vores løsning skulle struktureres anderledes end normale web-shops i de digitale og automatiserede processer, fordi vi jo ikke indkøber nye varer overhovedet. Det er et kredsløb af genbrug til en masse projekter med indretning. Fordi vi kan genbruge gode varer mange gange, har vi – allerede første år, hvor systemet blev delvist indført – en årlig besparelse på et to-cifret millionbeløb, hvor medarbejderne før har valgt at købe nye møbler og udstyr. Det er tallet fra før corona-restriktionerne, og naturligvis har der som følge af nedlukningerne været noget mindre aktivitet på vores lager.

I 2020, hvor systemet kørte hele tiden, har kun 25% af medarbejderstaben været fysisk på arbejde pga corona, og alligevel har vi igen sparet et to-cifret millionbeløb. Så vi har pæne forventninger til endnu større besparelser fremover.”

Gule sedler med gennemslag er væk

”En anden stor effektivisering og besparelse er, at vores lavpraktiske system med gule sedler på møblerne nu er erstattet med automatiske processer. Når vi skal lave regnskab og opgøre tallene … så ligger det i systemet. Du skal forestille dig situationen før februar 2020. Enhver transaktion – om det var nogen, der bestilte møbler, hentede møbler, leverede møbler – den skulle registreres på gule blokke med kuglepen og gennemslag, Desuden skulle der håndskrevne klistermærker på møbler, der skulle afhentes.

Når det var tid til årsopgørelse og regnskab, så skulle vi gennemgå samtlige sedler og indføre dem manuelt. Det var simpelthen en enorm opgave ved årets afslutning,” siger Thomas Nymark Larsen.

Glade lagermedarbejdere og flyttefolk

Systemet fra ADDvision og nSales har en nem brugergrænseflade, og det har været utroligt vigtigt for dagligdagen:

Thomas Nymark forklarer:
”Vores medarbejdere på lageret er meget glade for at systemet er enkelt og ligetil, og at brugergrænsefladen er så intuitiv og lækker. Hverdagens arbejdsopgaver og handlinger er hurtigt overstået.

Samarbejdet og hverdagen med flyttefolkene er også gjort langt nemmere, både for flyttefolk og lagermedarbejdere.

Så snart kolleger rundt om Novo har valgt møbler, reserverer systemet møblerne. Så kan lageret printe ordreseddel og printe klistermærker til de relevante møbler – og derfra kan flyttefolkene stort set klare sig selv.”

Upcycling på genbrugsportalen

Endnu en klimavenlig anvendelse af systemet er upcycling. Med systemet er det blevet nemmere at spotte møbler, der har en skade eller en del, der kan udskiftes eller repareres. På den måde formindskes andelen af møbler, der helt må smides ud – måske kan et nyt ryglæn eller armlæn give en kontorstol en levetid på flere år endnu. Allerede nu fylder kasserne med upcyclings-enheder flere af de store hylder på lageret. Ud over tilfredsstillelsen ved en endnu mere bæredygtig tilgang, forventer Thomas Nymark Larsen også yderligere besparelser ved hjælp af upcycling,

Et system, der virker.
Et samarbejde, der virker.

”Både ADDvision og nSales har løst opgaven, fuldstændigt som vi havde håbet. Det virker, det er enkelt og det føles lækkert.
Desuden er alle i samarbejdet enormt kompetente, søde og flinke, og vi får løbende lavet de tilretninger, vi har brug for.

Jeg er mægtig tilfreds,” slutter Thomas Nymark Larsen.

Kompetent rådgivning til din virksomhed

Hos ADDvision specialiserer vi os i at give personlig rådgivning og vi gør derfor meget ud af at evaluere din virksomheds specifikke behov. Ud fra disse behov kan vi hurtigt give dig kompetent rådgivning om hvilke WMS setup, der er mest relevante for din virksomhed.

Kontakt Projektchef & Partner Henrik Gulløv på tlf. 20613821 eller send en mail til heg@addvision.dk og få en uforpligtende dialog om vores WMS løsninger.

Det får Novo Nordisk:

  • Business Central løsning (WMS er standardfunktionalitet)
  • nSales frontend til brugere (browser)
  • nSales frontend til lageret (tablets)
  • Integration og tilpasninger
  • Hosting
  • Driftssupport
  • Rådgivning og support i hverdagen

Hent casestory som PDF:

Insight Cosmetics

Insight Cosmetics

Med enkle ord:
Vi har nu meget bedre styr på lageret.

Insight Cosmetics Group Europe procesoptimerede lageret med WMS for at understøtte strategisk vækst

“Vores procesoptimering er en succes. Arbejdsgange, indscanning af varer, fejlminimering, rullende status, varemodtagelsen, intern genopfyldning. Lageret fungerer helt enkelt mere effektivt.”

Nis Juhl Lorenzen, CEO, Insight Cosmetics Group Europe.

 

Skønhed i vækst

Insight Cosmetics er Nordens største leverandør af negleteknologiske produkter og servicerer over 11.000 neglesaloner og skønhedsklinikker i hele Skandinavien og Nordeuropa, og har datterselskaber i Sverige, Norge, Tyskland og Østrig.

Al administration og lager varetages i Danmark, hvor over 40 medarbejdere hjælper kunder og brand-ambassadører med at få succes i skønhedsbranchen.

 

Fra gammeldags papirpluk til automatisering

”Vi sender mellem 300 og 400 pakker om dagen, og flere ved spidsbelastninger, og det har vi gjort i mange år. Før i tiden kørte vi helt gammeldags papirpluk, Og vi voksede, og ønskede at vokse mere og mere … Det var uholdbart, og derfor var vi på udkig efter en stregkode/WMS-løsning til C5, så vi kunne optimere processerne.

ADDvision havde og har en rigtig god stregkode/WMS-løsning, og derfor valgte vi at indlede et samarbejde – så enkelt var det,” siger Nis Juhl Lorenzen, CEO i Insight Cosmetics Group Europe.

Målet: så effektivt som muligt

I dag kører Insight med en stregkode/WMS-løsning, der er fuldt integreret med C5-løsningen og hvor processerne i høj grad er automatiserede.

”Hele vores centrale lagerhåndtering er bygget op om stregkode/WMS-løsningen. Det har været det primære mål for os at få det så effektivt som muligt. Nu fungerer det sådan, at vores kunder fra Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Østrig, Schweiz, og andre lande
i Europa, bestiller varer gennem vores BtB web shop.

Derfra kører hele flowet automatisk, fra kreditcheck til at varerne er gjort klar til at plukke og pakke,” forklarer Peter Gramkow, CFO i Insight Cosmetics Group Europe.

Automatisering ­– og masser af information til virksomhedsstyring

”På lageret kører vi med håndscannere og vi er faktisk pænt meget automatiserede – for alt går igennem scanneren til systemet.

Fra varen ankommer fra producenten og skal modtages, og undervejs, hvis der er mangler eller defekter. Det rapporteres via scanneren direkte ind i systemet,” fortsætter Peter Gramkow.

Scannere hjælper med lageroptimering – indretning og ruter

Insight Cosmetics Group Europes lager er inddelt i bulk-lageret – hvor varerne står i større pakker – og et lager, hvor alle varerne står klar til pluk. Scannerne og systemet holder også øje med Replenish, altså genopfyldning, varebestilling og optimering. Scannerne monitorerer, når der begynder at være småt på hylderne ved plukruterne, og så får Insight Cosmetics Group Europe fyldt op fra bulklageret med et afpasset antal varer

”Vi laver med jævne mellemrum lageroptimering, hvor vi lader scannere og systemet hjælpe os med at finde ud af, at visse varer skal flyttes, så vi får mere optimale plukruter til lagermedarbejderne. Det er en løbende proces, så vi hele tiden gør det nemt og effektivt,” forklarer Peter Gramkow.

”Det seneste projekt, jeg har haft i gang, er at få styr på, HVAD der ligger i de enkelte pakker til kunden, når der er mere end én pakke. Når kunden eksempelvis modtager en palle med 5 pakker, så er det jo en enorm fordel for dem – og os – at vide, at i pakke 1 ligger disse varer, i pakke 2 ligger nogle andre varer osv. Det system fungerer nu hos os,” siger Peter Gramkow tilfreds.

Den store udfordring – for alle

”Indkøbsmængder. Det handler om indkøbsmængder. Den store udfordring hos enhver handelsvirksomhed er – ligesom med mode – at vide, HVAD der kommer til at sælge. Og så have varerne i de rigtige mængder.” slår Nis Juhl Lorenzen fast.

”Typisk er det naturligvis indkøb og marketing med Mina i spidsen, (Mina Zarrehparwar Lorenzen, stifter og indehaver), der har fingeren på pulsen. Hun bliver støttet i beslutningerne af historikken og systemet, i forhold til mængder af indkøb af de mange forskellige varer og varianter.

Det er dér, hvor jeg synes, at ADDvision er gode til at komme med nogle systemer, der understøtter vores forretning. Vi kan sige: det er dét her, vi gerne vil have, og ADDvision svarer: Ja, så bygger vi den løsning – dét har vi prøvet før. De sørger også for nødvendig hardware, tager os igennem testforløb, og følger hele opgaven til dørs.

De er en god sparringspartner for os. Det er fedt med en virksomhed og nogle folk, der har en større berøringsflade hvad angår SCM, WMS og IT og dermed kan foreslå os ting, vi ikke selv lige havde tænkt over,” siger Nis Juhl Lorenzen.

Strukturerede og professionelle i samarbejdet

Hos Insight Cosmetics Group Europe er CFO Peter Gramkow også tilfreds:

”Jeg synes, de er professionelle i de ting, de har med at gøre. Strukturerede. De er til at lave aftaler med – det er mit indtryk i løbet af vores samarbejde. Projekter kan jo godt skride – kan man så finde ud af, hvad der er rimeligt? Når et projekt tager længere tid, er det så os, der har ændret i briefen, eller ADDvision, der skal bruge mere tid på en ønsket funktion … og kan man snakke sig til rette om, hvad det betyder for deadlines og økonomi? Der synes jeg afgjort, at ADDvision er ordentlige … og tager fx et Power BI-projekt længere end forventet, så smider ADDvision ikke straks ekstra fakturaer afsted. Med mit ansvarsområde er det jo noget, jeg er godt tilfreds med,” forklarer Peter Gramkow.

Effekten af løsningen?
Vi har meget bedre styr på lageret

”Vi er tilfredse med løsningen, for den understøtter vores strategiske ønsker om vækst og ramte vores oprindelige mål om at optimere lagerdelen af virksomheden.

Det er jo selve arbejdsgangene, der overalt er blevet mere effektive. Det er nu nemmere for os minimere fejl på lageret. Hurtigere for os at modtage varer og indscanne på lageret. Vores rullende status er også blevet mere effektiv, og det er nemmere for os, når vi laver intern genopfyldning. Vi har procesoptimeret overalt, og skal man sige det simpelt, med enkle ord, så har vi nu meget bedre styr på lageret,” fortæller Nis Juhl Lorenzen.

Det får Insight Cosmetics Group Europe:

  • ADDvision Barcode WMS-løsning
  • Hardware: Zebra Online scannere
  • Rådgivning
  • Implementering
  • Support

Hent casestory som PDF:

COZE Aarhus

COZE Aarhus

Lagerstyring som ledelsesværktøj hos COZE AARHUS A/S har givet stærk konkurrenceevne i et skarpt marked

“Vi har et mål om at pleje vores forhandlere og kunder med hurtig, individuel og præcis service, og det har vi arbejdet med en del år. Det har givet os en konkurrencemæssig fordel, særligt nu, hvor forventningerne og kravene fra de net-handlende bliver hårdere og tålmodigheden kortere. Et velorganiseret lager er en forudsætning for at nå de mål, og derfor har vi arbejdet med lagerstyring på direktionsgangen – lagerstyring som et ledelsesværktøj.”

Jonas Bruun Nørgreen, CFO, COZE AARHUS A/S.

Dedikeret til Supply Chain Leadership

COZE AARHUS arbejder dedikeret med SCL (Supply Chain Leadership) i virksomheden, der designer, producerer og sælger tøj, som er bæredygtigt produceret og STANDARD 100 by OEKO-TEX® certificeret. Med mere end 1000 internationale forhandlere, en produktiv design-afdeling, BTC-salg og webshop for to store brands, LauRie og ECHTE, har tekstilvirksomheden målrettet udviklet forretningssystemerne, så de interagerer fleksibelt og fremtidsorienteret med SCL-målene.

Udviklingen startede for 4-5 år siden, da COZE AARHUS lagde produktionen ud til underleverandører for at fokusere på handelsdelen – i den forbindelse skulle økonomi- og lagerstyringen nemlig udskiftes, så den kunne følge med virksomhedens visioner.

Større effektivitet, enklere arbejdsgange, fokuseret ledelse

“Vi ville være mere effektive og gøre arbejdsgangene enklere. Vi ville også gerne udvikle os til at lede alle dele af virksomheden i den rigtige retning, frem for blot at have styr på detaljerne. Vi bruger meget krudt på at repetere vores meninger og værdier i virksomheden. For os er det ikke floskler – vi holder hinanden op på, at vi gør dét, vi skal i forhold til vores mantra: It’s got to feel right.

Vores tankegang er centreret om bæredygtighed. Alle lever disse værdier. Her er der ikke nogen, der går på arbejde for “at tjene penge” – vi er her alle sammen, fordi vi tror på virksomhedens idé og vil udleve den hver dag.

Alle kolleger skal kunne lede sig selv, arbejde selvstændigt og træffe de rigtige beslutninger i overensstemmelse med vores grundlæggende vision. Og det skal vores system understøtte, så vi kan levere og foreslå de rigtige varer til de rigtige mennesker til tiden,” siger Jonas Bruun Nørgreen, CFO hos COZE AARHUS A/S.

Blinkende lygter. Proaktive og højt detaljerede systemindikatorer. Alle i virksomheden holder øje. Alle tager ansvar.

COZE AARHUS og ADDvision lagde erfaringer og viden sammen, så de kunne udvikle et meget fintmasket system. Tidligere havde COZE AARHUS en mere traditionel lagerstyring, men for at gøre lageret til en selvkørende enhed, inddrog de fra starten kollegerne i udviklingsprocessen. Lagermedarbejderne kom med input til, hvad der kunne være smart og praktisk, sådan at deres erfaringer blev omdannet til funktionel styring.

“Vi kan ikke bare bruge minimum og maksimum”, fortæller Jonas Bruun Nørgreen, “det går alt for hurtigt her i forretningen. Derfor har vi et setup med en langt større grad af controlling end typisk for vores branche, og vi har statistikker på alt, hvad der er på lageret og interaktionen med kunderne. Det betyder, at vi kan følge designs, styles, størrelser og koder på tilbagemeldinger fra forhandler, leverandører og kunder.”

Virksomheden har fået en integration af lagerstyringen til intranettet, hvor alle medarbejdere har overblik over KPI’erne, som eksempelvis tab på debitorer, omsætningshastighed og andre nøgletal. Det er enkelt lavet som blinklys. Grønt lys viser, at alt er skønt. Blinkende lygter? Så skal der reageres. Og det er der mange, der gør. Alle i virksomheden er involverede i at bruge værdierne aktivt, og holder øje med blinklysene. De kender til konsekvensen, kender sammenhængen – og de tager alle et ansvar.

Med det høje detaljeniveau går fejlfinding meget hurtigt, og fejl kan nogle gange forebygges. Lagerstyringen omfatter også liggetider, cykliske optællinger, omsætningshastigheder og interne plukkøer.

“Når vi altid ved, hvor vi er på vores daglige mål, og er fleksible i forhold til indkommende ordrer osv., har vi overskuddet til at forbedre serviceniveauet ved f.eks. at bruge meget tid på at vurdere enkelte styles og udvalgte varer – og målrette og tilpasse over for vores kunder,” forklarer Jonas Bruun Nørgreen.

Alt kan lade sig gøre

“Målet er nået i samarbejde med ADDvision, som vi valgte som samarbejdspartner for nogle år siden. I jagten på en ny løsning var vi faldet over et Microsoft C5-system, hvor tekstildelen dog ikke helt kunne leve op til vores forventninger. Én i mit netværk pegede på lagerstyring fra ADDvision som det, der kunne hjælpe os på rette spor.

Allerede ved det første møde med Per Steen Jensen var tilliden til ADDvision skabt, og de beviste meget hurtigt, at vi kunne trække på deres mange erfaringer. Vi fik lavet en oprydningsplan og fik snakket om vores behov. Med vores tidligere løsning og udbyder var enhver opgave en begrænsning – alt var besværligt. Nu fandt jeg pludselig ud af, at verden var fuld af muligheder og alt kunne lade sig gøre.”

Kodetyper, der forstår vores forretning, som faste samarbejdspartnere

“Vi har valgt en strategi, hvor vi holder os til en udvalgt vifte af samarbejdspartnere. Det kan jeg anbefale. For os har det været en stor fordel, at vores samarbejdspartnere faktisk bliver en del af virksomheden.

Hos ADDvision værdsætter jeg især, at de har en virkelig god forretningsforståelse. De er ikke kun kodetyper, selv om de bestemt kan den del til fingerspidserne. Så de forstår mig og min situation. De giver masser af modspil og melder rent ud, hvis noget ikke kan betale sig. Samtidigt er de ferme til at spotte de helt gode muligheder, og det har faktisk være afgørende for os.

Microsoft C5-løsningen med forskellige tillægsmoduler bruges overalt i virksomheden. Løsningen er så nem, at selv helt uerfarne brugere bare kan sættes i arbejde med det samme – for eksempel med online lagerstyring fra ADDvision, der har givet os en enorm fordel internt.”

“Vi har nu et perfekt system! Så nu udvikler vi det videre… ”

“Vi mødes stadig en gang om ugen internt og diskuterer, om vi har, hvad der skal til. Fordi lageret selv har været med hele vejen, har de selv direkte kontakt til ADDvision og får rettet til, hvis der er nogle små ting i dagligdagen, der kan forbedres. Vi har været i drift i snart 5 år, og det er stadig et on-going projekt, da der jo hele tiden sker udvikling i forretningen. Med det gode grundarbejde er det simpelthen så hurtigt og nemt at få det implementeret – og jeg synes faktisk, at vi har et perfekt system, som hele tiden følger os. Vi nævner normalt ikke tal, men jeg kan da afsløre, at allerede på de første 2 år havde vi i 2015 næsten fordoblet vores toplinje og mere end tredoblet vores bundlinje. Med det samme antal medarbejdere. Det, synes jeg, taler for sig selv.

Lige nu er vi sammen med ADDvision i gang med endnu et led i videreudviklingen af forretningssystemerne – vi udskifter C5 med det nye Microsoft Dynamics Business Central. Vores lagerstyring bliver integreret med Business Central-løsningen, alle data bliver overført … og det sker på en måde, så ingen af vores kunder mærker nogle problemer,” afslutter Jonas Bruun Nørgreen.

Om COZE AARHUS A/S

COZE AARHUS A/S har mere end 30 års erfaring i modebranchen. I 2018 ændrede de firmanavn fra LauRie A/S til COZE AARHUS A/S.

Det nye navn illustrerede, at COZE AARHUS A/S blev en multibrand virksomhed med SS19-lanceringen af brandet ECHTE. Alle  produkter i virksomheden bliver til med et altafgørende fokus på kvalitet, fit og komfort, fordi COZE AARHUS A/S tror på, at langtidsholdbare produkter fortjener et velovervejet design. Ansvarlig produktion og en respekt for de materialer der tages i brug, er en naturlig del af virksomhedens designfilosofi på tværs af deres brands.

Virksomheden startede i 1987, og har domicil i Risskov ved Aarhus. COZE AARHUS ’ kollektioner forhandles hos mere end 1000  forhandlere rundt omkring i Europa, der glæder sig over høj leveringssikkerhed og velordnede forhold, så det er nemt at videregive den udstrakte service, som COZE AARHUS er stolt af.

Det får COZE AARHUS A/S:

  • Tasklet Factory (mobilt WMS) til Microsoft Dynamics NAV
  • Zebra MC33 mobile håndscannere til lageret
  • WIFI på lageret
  • Zebra stregkodeprintere
  • Integration til Consignor (forsendelser & fragtlabels)
  • Integration til Continia (effektivisering af processer i økonomiafdelingen)
  • Rådgivning og support i hverdagen

Hent casestory som PDF:

Comtec Int Carl Backs

Comtec Int Carl Backs

Konstant gazellevækst, handel og integration og styring af 100 webshops
Rådgivningen er altafgørende for Comtec Int Carl Backs a/s

Gazellen, der ikke gad flaskehalse

Comtec Int. Carl Backs A/S er førende totalleverandører i Danmark indenfor arbejds-og profilbeklædning, sikkerhedsfodtøj, personlige værnemidler samt faldsikringsudstyr.

Virksomheden er etableret i 2001 og er vokset fra at omfatte de to grundlæggere til nu at have 42 medarbejdere med arbejdsplads i Esbjerg, Taiwan, USA og Storbritannien – og utallige forhandlere og storkunder.

Comtec Int. Carl Backs har været gazellevirksomhed 5 gange og bygger sin vækst og professionalisme på en C5-løsning og samarbejdspartneren ADDvision, hos hvem alle ideer er velkomne og alle muligheder står åbne.

Morten Espersen er CEO og partner/ejer, og fortæller om samarbejdet med ADDvision:

”ERP er for mig et værktøj til virksomhedsstyring og -udvikling, og jeg har altid haft mange idéer om, hvad det skulle bruges til, og undret mig over, hvad der kunne være bøvlet.

Da vi var væsentligt mindre, havde vi en rigtig god og rar administrator af vores C5-løsning … men hun var kun én person. I takt med, at virksomheden voksede, blev der simpelthen for mange flaskehalse.

Så i 2012-2013 kiggede vi os om efter en samarbejdspartner, der var stærk på online lagerstyring, stregkoder, automatisering og C5. ADDvision poppede op på radaren, og de syntes ikke, det var et problem at tage turen hele vejen fra Herlev til Esbjerg for at vise os alle mulighederne og diskutere behovsberegninger, scannere og state-of-the-art lagerstyring.”

Enorm effektivisering af processer

”Der er ingen tvivl om, at lagerstyringsdelen og hele behovsberegningen, indkøb – alt dét, vi puttede på vores virksomhedsstyringssystem den gang – det har effektiviseret vores processer helt enormt. Det har jo muliggjort, at vi kan plukke flere varer, hjælpe flere kunder, gøre alting hurtigere og mere automatisk,” fortsætter Morten Espersen.

”Vi har medarbejdere i Danmark, Storbritannien, USA og Taiwan, og alle medarbejdere i alle lande bruger løsningen, alle moduler er kørt op mod den samme måde at gøre tingene på.

Det har været med til at professionalisere vores forretning.

Det handler ikke om, at folk ikke tænker sig om, tværtimod. Alle har i alle årene været ivrige efter at gøre det rigtige, hurtigt … men værktøjerne var ikke på plads. Tilbage i 2012 foregik det eksempelvis sådan, at en medarbejder gik ud på lageret, så en tom hylde, og reagerede ved straks at gå ud og ringe til leverandøren og bestille friske varer.

Det er jo fornuftigt gjort. Bortset fra, at man ikke vidste, at en kollega havde reageret på samme måde en time før, og man i øvrigt bare ikke havde fået pakket kassen med varerne ud, som var ankommet tidligere på dagen. Dobbeltbestilling, trippelbestilling … og alligevel nåede de ikke frem i tide til strakslevering til kunden.

Nu, der kan vi se historikken, vi kan forecaste, vi kan bestille i de rigtige mængder på det rigtige tidspunkt til at tilgodese kundernes behov. Alle varer er mærket med stregkoder, så enhver medarbejder kan tage en scanner og finde en specifik vare, uanset hvor den er placeret, også selv om det ikke er på en sædvanlig plads. Det er et fantastisk styringsredskab, både til salg og til vores overordnede budgetter.”

Konstant vækst kræver konstant udvikling og tilpasning

”Vi havde C5 fra starten, og vi kører stadig C5, men tilbage i 2012 havde vi absolut brug for at få det udviklet og udvidet. Vi vokser så hurtigt, at behovet for at tilpasse systemet, og gøre det og os selv endnu mere effektive, stiger hele tiden.”

”Konstant vækst er en glæde,” siger Morten Espersen, ”og det er også en udfordring. Når vi får et problem, så har vi brug for, at det bliver løst nu og her. Der er det rart med en samarbejdspartner, der bare kan tage over og løse det. Det gør ADDvision for os, hver gang jeg får en idé eller der kommer et nyt fokusområde.”

Lige nu arbejder vi eksempelvis på et større projekt: integrationen til en ny web-portal. Vores storkunder har over tid hver især oprettet web shops, hvor deres medarbejdere kan gå ind og købe vores varer – arbejdsbeklædning, faldsikring osv.

Portalen samler de over 100 individuelle webshops, og integrerer dem over i C5. Det betyder eksempelvis, at vi fremover kun skal rette priser ét sted, og automatisk kan skyde det ud til alle.

Fortid, nutid, fremtid med ERP

Morten Espersen fortæller videre om planlægningen i forhold til fremtidens udfordringer:

”I forbindelse med integrationsprojektet laver vi en hel ny løsning og bibeholder C5. Vi er udmærket klar over, at vi på et tidspunkt skal over på et nyt ERP, så derfor har vi lavet et system, der egentlig er klargjort til at skifte over til noget nyt.

Det er jeg meget tilfreds med. At det er gennemtænkt og forberedt, og det karakteriserer i det hele taget samarbejdet. Når der er et eller andet der undrer mig, tager jeg fat i ADDvision, og så begynder deres hjerner at arbejde. Vores teamledere ringer også selv til ADDvision, når de har en udfordring – så bliver det løst, og der bliver holdt snor i det. ADDvision tænker selv, giver os vurderinger og priser.

Rådgivning og overblik er det vigtigste

Ved integrationsprojektet har der også været tredjepartsleverandører på nogle af opgaverne, og det kører bare med ADDvision, der arbejder og bygger i fællesskab med underleverandøren.

Vi behøver ikke være mellemmand. I sådan en situation har vi brug for nogen, der kan sætte sig sammen med de andre leverandører og finde løsninger. Give os et praj, hvis der er noget, der ikke giver mening, tjekke priserne for os.

Det er dén rådgivning, vi har brug for. Vi har selv IT-folk – det er rådgivningen og erfaringen, vi virkelig værdsætter.
Samarbejdspartneren, der hjælper os med at komme i mål,” fastslår Morten Espersen, CEO i Comtec Int. Carl Backs.

Det får Comtec Int Carl Backs:

  • C5 support & udvikling
  • Barcode WMS online lagerstyringsløsning
  • Integration og tilpasninger
  • Rådgivning

 

Læs mere om Comtec Int Carl Backs hér:

Det siger Comtec Int Carl Backs:

  • “Det er gennemtænkt og forberedt, og det karakteriserer i det hele taget samarbejdet med ADDvision. Derfor er ADDvision sparringspartner og betroet rådgiver.”
  • “Når der er et eller andet, der undrer mig, tager jeg fat i ADDvision, så begynder deres hjerner at arbejde.”

Hent casestory som PDF:

Cool Sorption

Cool Sorption

Cool Sorption har leveret 320 VRU-anlæg globalt.
Systemer og løsninger skal virke – det står ADDvision for.

Cool Sorption er også en cool virksomhed. De leverer dampgenvindings-teknologi i verdensklasse – det kaldes Vapour Recovery Units (VRU) i fagsproget – og de er førende på området. Deres teknologi bruges til at indfange, kontrollere og genbruge emissionerne af flygtige organiske forbindelser fra råolie, benzin og andre kulbrintedampe. Cool Sorption har leveret til downstream olie og gas-industrien i mere end 35 år. ADDvision er mere end stolte over, at vi dækker Cool Sorptions IT-infrastruktur og ERP-løsningen Microsoft Dynamics NAV, IT-hosting og den løbende support.

Kompetence og god kemi

Mia Knudsen, Finance Manager i Cool Sorption, fortæller:
“Cool Sorption ejes af et stort norsk børsnoteret selskab, og vi var pålagt at benytte deres IT-udbyder. Sådan er det jo ofte, men IT-udbyderen lå i Norge og Malaysia, så vores support blev som følge deraf meget begrænset. Vores moderselskab besluttede selv at opsige samarbejdet med den pågældende leverandør, og heldigvis fik vi selv lov til at vælge vores nye IT setup. Både ERP-systemet samt hosting og support.

Da vi havde afdækket vores behov, ville vi være sikre på at få den helt rigtige leverandør fremover, så vi gennemførte en udbudsrunde. ADDvision var ikke billigst af de tre relevante leverandører, vi havde inviteret, men de virkede klart mest kompetente.
De var realistiske, når de vurderede egne evner, de kunne finde ud af at lytte til vores behov, og de kom med indspil og rammende rådgivning undervejs. Samtidigt var kemien rigtig god.”

Omhyggelighed er kodeordet

Cool Sorptions hovedkvarter ligger i Glostrup i Danmark, og de har kørende anlæg 320 steder i verden og en aktivt interesseret stor kapitalinvestor. Derfor er der altid på helt almindelige hverdage mange gæster, som skal arbejde på stedet. Ligesom der løbende køres store projekter, hvor der hyres ekstra og højt kvalificeret arbejdskraft ind.

Det kræver nemlig, at man er ud over det sædvanlige omhyggelig, ned i den mindste detalje, når man designer og bygger anlæg, der skal indfange og genbruge uhyre forurenende og meget brandfarlige dampe. Disse dampe afgives løbende, når man transporterer olie, benzin og lignende fra beholderne gennem rørledninger, eller når man overfører råolie fra boreplatforme til transportskibe. Hvis du er i tvivl om, hvad det er for nogle dampe, så tænk blot på lugten, sidst du tankede din bil. Cool Sorption har udviklet anlæg og teknologi, der kan indfange dampene og endda genbruge dem.

Good housekeeping

Den omhyggelighed går igen, når Cool Sorption stiller krav til sin IT-support. De bruger supporten rigtigt meget, for systemerne skal virke perfekt 24/7, og behovene og ønskerne udvikles hele tiden.

Ud over muligheden for altid at kunne ringe eller skrive til ADDvision, benytter Cool Sorption sig også af Good Housekeeping – on-site support ca. hver 2-3. uge, hvor konsulenter fra ADDvision er hos Cool Sorption og håndterer den løbende vedligeholdelse.

Adgang til systemerne fra hele verden

“ADDvision dækker næsten hele vores IT-infrastruktur,” siger Mia Knudsen.

Cool Sorptions medarbejdere er ikke kun i Glostrup, men også ude at inspicere eller arbejde på anlæggene rundt om i verden. “Normale åbningstider” findes ikke rigtigt mere, og medarbejderne gjort fleksible over hele verden med VPN, så de kan tilgå filer og systemer.

Dette varetager ADDvision for Cool Sorption:

  • Azure hosting
  • Daglig support og støtte til ca. 40-45 brugere
  • Housekeeping
  • Effektivt og sikkert setup, der sikrer lokal og global adgang til IT-infrastrukturen, som blandt andet består af Microsoft Dynamics økonomistyring, Office 365 og Continias produkter til at effektivisere administrative processer sammen med Microsoft Dynamics

Utrolig mange transaktioner

Cool Sorption laver komplekse VRU’er med mange komponenter, og har samarbejdspartnere og foretager indkøb over hele kloden. De kom fra SAP, da de valgte ADDvision og samtidigt ville skifte til Microsoft Dynamics NAV.

Microsoft Dynamics NAV-systemet bliver blandt andet brugt af Procurement-afdelingen, der køber både ydelser og hver en lille del til at gennemføre bygningen af nye Cool Sorption anlæg. Materialer og komponenter sendes til Litauen, hvor anlæggene sammenbygges og derefter sendes til installationsstedet rundt om i verden. Allerede i dag er der over 320 anlæg globalt – der er tale om utroligt mange transaktioner og store beløb.

Den nye økonomistyringsløsning sammen med Continia Document Capture, Document Output, Expense Management og Payment Management gik i luften november 2018. Første gang Safina Khongcharoen, Buyer hos Cool Sorption, brugte det nye system, var hendes reaktion, om det virkelig kunne passe, at det var så nemt? At workflowet var så enkelt?

Hurtig responstid samt højere serviceniveau

Mia Knudsen synes, at der er sket en stor forandring, efter Cool Sorption har fået en IT-leverandør, der kan leve op til kravene hos en uhyre teknisk orienteret virksomhed:

“Samarbejdet med ADDvision fungerer rigtig godt. Med tiden har vi udvidet vores opgaver og engagement på IT-området, og vi har nu en all-round løsning, så al IT-infrastruktur er dækket med hurtig responstid samt højere serviceniveau. Vi kan skrue op eller ned for supporten & hostingen efter behov, så det også økonomisk hænger godt sammen,” slutter Mia Knudsen.

Det får Cool Sorption:

  • Azure hosting
  • Daglig support og støtte til ca. 40-45 brugere
  • Housekeeping
  • Effektivt og sikkert setup, der sikrer lokal og global adgang til IT-infrastrukturen, som blandt andet består af økonomistyring og Office 365, Continia Document Capture, Continia Document Output, Continia Expense Management og Continia Payment Management

 

Læs mere om Cool Sorption hér:

Cool Sorption 250 px x 250 px

Det siger Cool Sorption om ADDvision:

  • “De er ikke billigst.
    De er de mest kompetente.”
  • “Samtidigt var kemien rigtig god.”
  • “ADDvision dækker næsten hele vores IT-infrastruktur,”
  • “Samarbejdet har udviklet sig positivt hele tiden, og vi er nu dér, hvor vi bruger ADDvision til næsten alt.”

 

Hent casestory som PDF:

Madmor til at forkæle og hygge om ADDvision

Madmor til at forkæle og hygge om ADDvision

Vi vokser og har travlt – og vi vil så gerne have en madmor m/k, som kan sørge for vores frokost og forskellige andre mindre husholdningsopgaver. Du kan det hele på rygraden, og du holder af at hygge om andre.

Kollegaen med overblikket over køkkenet

Vi værdsætter og respekterer alle vores kolleger. Sammen med resten af ADDvision får du arbejdsplads på vores kontor i Herlev, og du er sandsynligvis selv fra lokalområdet. Hos os bliver du madmor for over 20 erfarne og dygtige konsulenter, der arbejder med moderne it-løsninger.

Vi tænker, at du er hos os 3-4 timer hver dag – typisk fra 10-14 – og dine opgaver bliver at handle/bestille varer til frokosten, anrette frokosten og rydde af bagefter. Kan du trylle en lun ret frem og bage en kage i ny og næ, vil du se lys og glæde i vores ansigter. Der er også opgaver som at tømme opvaskemaskine, vaske viskestykker og klude. Er der kundemøder i det tidsrum, du er her, vil der også være tale om at gøre kaffe, te og godter klar til møderne. Og ikke mindst holde vores køkken og spiseområde i kælderen pænt, rent og ryddeligt.

Få gode vilkår og kolleger hos en af Danmarks bedste mindre arbejdspladser

Hos ADDvision bliver du en del af et travlt og kreativt miljø. Vi arbejder kontinuerligt på at være en attraktiv arbejdsplads, hvor vi alle føler os tilpas. Vi gør også meget ud af, at virksomheden fungerer socialt. Og vi er ind imellem sammen om forskellige aktiviteter og arrangementer.

Løn og ansættelsesforhold ifølge gældende overenskomst.

Er du vores nye Madmor?

Så send din ansøgning og CV til:

ADDvision a/s,
Kantatevej 26B,
DK-2730 Herlev,
Att.: Per Steen Jensen

eller via mail til: job@addvision.dk
Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

God sommer! Nye medarbejdere

God sommer! Nye medarbejdere

Vi er lykkelige for at have budt endnu 4 nye medarbejdere velkommen. Vi er efterhånden blevet mange, og det er sjovt, inspirerende og nødvendigt! Der er nemlig rigeligt at tage sig til. Også så rigeligt, at det er svært at samle alle til foto – du kan få et kig på alle ADDvision medarbejdere efter sommeren.

Hvem er de nye medarbejdere?

ADDvision er de stærkeste i Danmark på C5. Det siger vi uden at blinke, og vi lægger gerne arm med hvem som helst… Til glæde for de mange virksomheder, der er begejstrede for deres C5-løsning og slet ikke har behov for at skifte. Nu har vi udvidet vores C5-team med Gert Nielsen som har over 25 års erfaring med økonomistyringssystemer og ligeledes har tung erfaring inden for produktionsstyring.

Vores nye Project Delivery Manager er også fundet, og vi er vilde med at blive holdt skarpt i snor af Mette Flindt, som har indhentet sin ekspertise i revisions- og bankverdenen.

Også et stort velkommen til Sara Posada, der er vores studentermedarbejder i salg og marketing.

Ole Jauch er erfaren specialist og strateg inden for Customer Success Management og vi er utroligt glade for at have ham på holdet i den videre udvikling af ADDvision.

Med vores nye medarbejdere står vi stærkere end nogensinde, og er klar til at hjælpe dig med din Dynamics-løsning eller din IT.

Læs mere om at arbejde hos ADDvision her

Læs mere

Top
Per ADDvision - Komplette IT-løsninger
Skriv til os og vi vender tilbage til dig inden for kort tid.
Fjernsupport ADDvision - never give up!
Kontakt os og vil vil vende tilbage så hurtigt vi kan. Med venlig hilsen, ADDvison support team
Send
Send
Send