I starten af oktober 2013 annoncerede Microsoft videreudvikling af Microsoft Dynamics C5 stopper og alt support til programmet stoppede den 8. januar 2019.
Tag det bare roligt
Først og fremmest er det vigtigt at tage det ganske roligt. Der har været over 80.000 glade brugere af Microsoft Dynamics C5 i Danmark, som med god grund er yderst tilfredse med deres system og mange af dem kører fortsat på programmet. Og der er heldigvis ingen panik fordi systemet kan køre videre, selvom Microsoft’s support af Dynamics C5 stopper. Du kan være sikker på, at ADDvision’s team af Dynamics C5-specialister kan hjælpe dig og din virksomhed i mange år ud i fremtiden.
Dine muligheder er derfor:
- at fortsætte med dit eksisterende system, og træffe beslutning om et skift på et noget senere tidspunkt
- at migrere til et nyt økonomisystem fra Microsoft – Dynamics 365 Business Central. Vi har allerede stor erfaring med at flytte Dynamics C5 løsninger til de nye platforme hos Microsoft. Og vi fortæller dig gerne om fordele og ulemper, så du kan forholde dig til beslutningen
Byt-til-nyt: Unik mulighed for at bytte din Dynamics C5 til et nyt økonomisystem fra Microsoft
Har du og din virksomhed en Microsoft Dynamics C5 licens, som er købt før den 6. oktober 2013– og har aktivt opdateringsabonnement, så har du nu en unik mulighed for at vælge at bytte din Microsoft Dynamics C5 licens til en Microsoft Dynamics 365 Business Central version med tilsvarende funktionalitet og brugerantal.
Microsoft Dynamics C5 købt efter 6. oktober 2013
Kunder med første Microsoft Dynamics C5 licens registreringsdato efter 6. oktober 2013 har også muligheden for at opgradere til Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dette gøres gennem et i daglig tale kaldet “tilbagekøb”. Et tilbagekøb understøtter, at du kan få op til 100% af jeres nuværende licensværdi i rabat ved skifte til en nyt økonomisystem hos Microsoft.
Kompetent rådgivning til din virksomhed – Sammen finder vi de bedste opgraderingsmuligheder
Hos ADDvision specialiserer vi os i at give personlig rådgivning og vi gør derfor meget ud af at evaluere din virksomheds specifikke behov. Ud fra disse behov kan vi hurtigt give dig kompetent rådgivning om hvilke opgraderingsmuligheder, der er mest relevante for din virksomhed. Kontakt os gerne for en uforpligtende snak om fordele og ulemper ved at skifte til Dynamics 365 Business Central. Vi tager os af de tekniske aspekter og finder den bedste løsning til lige netop din virksomhed.
Når vi i fællesskab har fundet frem til den optimale løsning for din virksomhed kan vi også tilbyde at stå for hosting, drift og service. Vi kan med andre ord hjælpe dig med alle aspekter af din næste opgradering.