Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 er Microsofts nye cloudbaserede it-platform til erhvervslivet og er en helt ny måde at tænke it-arkitektur og -drift på.

Dynamics 365 giver din  virksomhed valgmuligheder og vækst på dine betingelser. Da Microsoft Dynamics 365 er en cloudbaseret it-platform, skal du ikke tænke på hverken køb af software eller hardware. Det hele bliver leveret som en service fra Microsoft og afregnes pr. måned ud fra jeres konkrete behov, som kan justeres fra dag til dag. Med Microsoft Dynamics 365 er du dækket ind, uanset om du har mange eller få medarbejdere.

Forretnings Apps der fungerer sammen i skyen

Microsoft Dynamics 365 består af forskellige forretnings Apps, der fungerer hver for sig og sammen i skyen. Hver App løser konkrete udfordringer og giver en reel værdi for din virksomhed. Når du kombinerer dem med så som  Office 365, Power BI, PowerApps og Microsoft Flow, får du ét samlet værktøj, der kan transformere din virksomhed.  Begynd med det, der kræves, for at du kan drive din virksomhed – med tilfredse kunder. Tilføj derefter Apps, når dine behov ændrer sig.

Den cloudbaserede IT-platform Dynamics 365 består af følgende forretnings Apps:

  • Dynamics 365 Business Central – (Økonomistyring baseret på Dynamics NAV)
  • Dynamics 365 Sales – (CRM)
  • Dynamics 365 Markting – (CRM)
  • Dynamics 365 Service – (CRM)
  • Dynamics 365 Field Service – (CRM)

Microsoft AppSource – find den rigtige app til dine virksomhedsbehov

Har du brug for en brancheløsning eller en specifik udvidelse til din Microsoft Dynamics 365 Business Central løsning, så kan du nu anvende Microsoft AppSource. Det er Microsofts app-butik hvor du kan finde, downloade og prøve gratis app-udvidelser til din Microsoft Dynamics 365 Business løsning. Der kommer nye apps til AppSource hver eneste dag. Du kan læs mere om Microsoft AppSource her

Dynamics 365 Business Central – Få fuld kontrol over virksomhedens økonomistyring

Få den fulde kontrol over virksomhedens økonomi med Microsoft Dynamics 365 Business Central.  Øg produktiviteten med intuitive løsninger til indkøb og lagerstyring. Skab mere personlige forhold til dine leverandører med tilpassede fakturaer og beskeder. Få det samlede overblik over økonomien med analyse af data fra alle dele af virksomheden. Løsningerne er selvfølgelig integreret med de andre Dynamics 365 Business Central løsninger samt med Office 365 og Outlook. Microsoft Dynamics 365 Business Central er baseret på Microsoft Dynamics NAV.  Læs mere om Dynamics NAV her.

Understøtter og effektiviserer:

  • Administration
  • Bogføring og økonomistyring
  • Handel
  • Produktion og produktionsstyring
  • Lagerstyring, logistik / Supply Chain Management
  • Sagsstyring
  • Servicestyring
  • Anlægsstyring
  • Salg og marketing
  • Personaleadministration

Fungerer, som du fungerer

Microsoft Dynamics 365 Business Central er rolletilpasset og giver dine medarbejdere den indsigt, de har brug for i deres daglige arbejde. Med de relevante oplysninger ved hånden kan de både løse dagens opgaver og planlægge morgendagen.

Det er på dine betingelser

Med Microsoft Dynamics 365 Business Central kan dit team arbejde, når og hvor det er bedst – på kontoret, hjemme eller på farten.

Altid den nyeste version

Microsoft Dynamics 365 Business Cental ændrer også måden du opgraderer på. Hvor du før skulle betale for at opgradere til nyeste årgang af Dynamics NAV eller C5, bliver din Microsoft Dynamics 365 Business Central løsning nu automatisk opdateret. Dette sker løbende, og langt oftere end før. Du kan altså fremover regne med jævnligt at blive opdateret til den nyeste, hurtigste og sikreste version – helt uden at skulle tænke over det.

Ikke flere tilretninger – Fremover bliver det extensions og apps

Hvis en virksomhed før i tiden ville have en bestemt funktion til sit økonomistyringsprogram, var man nødt til at lave det som en tilretning i programmets kode. Dette var problematisk, for når der kom en opdatering til økonomistyringsprogrammet, kunne man ikke opdatere uden at miste den programmerede tilretning. Alternativt kunne man betale for at flytte tilretningen til den nye version. Mange virksomheder er i dag fastlåst i gamle udgaver af programmerne på grund af denne situation.

For at undgå dette, ændrer Microsoft nu måden man tilføjer nye funktioner på. Med Microsoft Dynamics 365 Business Central bliver kundespecifikke funktioner udviklet i programpakker som hedder extensions. Det kan sammenlignes med når du downloader apps til din telefon – de fungerer med det samme, de opdateres løbende og de fungerer altid med den nyeste version af din software.

Dynamics 365 Salg – Få flere emner og afslut flere handler

Optimer dine salgstiltag med de intelligente funktioner i Microsoft Dynamics 365 salg. Få fordel af en yderst intuitiv grænseflade og integrerede Microsoft Office-funktioner. Optimer din tid med kunder, afkort salgscyklusser, øg salg -og opnå indsigt i forventet fremtidigt salg. Med effektive planlægningsværktøjer kan du oprette teams til at tage sig af forskellige områder, og på den måde sørge for at ansvar er klart og tydeligt fordelt. Med Dynamics 365 Salg får du også intelligent tilbudsstyring der sørger for at maksimere dit salg, ved at give kunden de rigtige tilbud på det rigtige tidspunkt.

Udpluk af funktioner:

  • Opret områder og teams for at opnå en effektiv organisation
  • Opret prislister, og rabatgrupper for at strømline tilbudsstyring
  • Brug stærke rollebaserede og gruppebaserede tilladelser til nem deling af information
  • Segmenter din kundedatabase øjeblikkeligt for at identificere nye kundeemner
  • Afslut salg hurtigere med adgang til vigtig salgsinformation
  • Effektiviser teamsalg med teambaseret ejerskab
  • Opret og overvåg skræddersyede tilbud og priser til hvert salg
  • Positioner dig mere effektivt i forhold til konkurrenterne med problemfri sporing af konkurrenter
  • Etabler ensartede salgsprocesser i hele virksomheden med fordefinerede arbejdsgange
  • Spor alle aktiviteter for dine kunder og kontakter
  • Identificer influenter, beslutningstagere, allierede og barrierer for hver kunde for hvert salg
  • Spor automatisk datoer og detaljer for fornyelse af kontrakter

Dynamics 365 Marketing – Klart overblik over kunder og velovervejede marketinginvesteringer

Få en marketingløsning der er fleksibel, brugervenlig og udviklet så den opfylder dine forretningsbehov. Brug al kontakt med dine kunder som en markedsføringsmulighed, og udnyt uopdagede muligheder i din kundebase. Med intelligente marketing-funktioner i Microsoft Dynamics 365 marketing,  kan du markedsføre din virksomhed mere effektivt og forbedre produktiviteten, samtidig med at du rammer nuværende og potentielle kunder, der hvor det har den største effekt. Du kan endda opnå indsigt som du kan agere ud fra i dine markedsføringstiltag.

Udpluk af funktioner:

  • Segmenter kunder og kundeemner
  • Send masse-email eller direct-mail-kommunikation
  • Planlæg og spor aktiviteter, opgaver, budgetter og detaljer for hver markedsføringsaktivitet
  • Opret produktkataloger, prislister og rabatter i forbindelse med gode tilbud
  • Spar tid med kampagneskabeloner som kan genbruges
  • Brug prædefinerede arbejdsgange til at strømline processer og godkendelser
  • Opret markedsføringsplaner på en nem måde med integrerede funktioner til dokumenthåndtering
  • Igangsæt og distribuer kampagner og kommunikation på et øjeblik. Spor og håndter alle hændelses- og kundedetaljer på en central platform
  • Opret regler til udløsning af svar på basis af kundeinteresser
  • Gem svar fra marketingkampagner
  • Tildel automatisk kundeemner til de bedst kvalificerede ressourcer
  • Gør koordineringen med salg bedre ved at gemme kundeemner i ét samlet system

Dynamics 365 For Customer Service – Giv kunderne mere værdi

Microsoft Dynamics 365 For Customer Service imødekommer dine kunders skiftende behov med en robust og fleksibel kundeserviceløsning. Brugere finder velkendte funktioner og en grænseflade, der gør det muligt at arbejde på en personlig og naturlig måde. løsningen forsyner kundeservicemedarbejdere med forretningsindsigt, så de kan træffe de rigtige beslutninger på baggrund af fakta. Resultatet er at organisationen bliver sammenhængende og integreret, med et stærkt fokus på samarbejde.

Udpluk af funktioner i Dynamics 365 For Customer Service:

  • Kunde- og kontakthåndtering
  • Sags- og interaktionshåndtering
  • Produkt- og kontrakthåndtering
  • Vidensbasehåndtering
  • Skab én sammenhængende arbejdsproces på tværs af teams og grupper
  • Spor og mål effektiviteten for organisationer, afdelinger, teams og enkeltpersoner
  • Brug indbygget grafisk visning til detaljeret ad-hoc-visning af KPI-indikatorer
  • med adgang til komplet sags- og kundeinformation kan du reagere lynhurtigt på vigtige sager
  • Opret, revider og tilpas de enkelte kundekontrakter
  • Automatiser kundeserviceopgaver med automatiske forretningsprocesser
  • Servicer kunder bedre og sælg ekstra services ved hjælp af bedre indblik i kundeinformation
  • Giv kundeservicemedarbejdere adgang til servicekontrakter på aktuelle kunder
  • Løs flere henvendelser ved første opkald med adgang til vidensdatabaser
  • Hurtig sagshåndtering med nem tilgængelighed af relevant information

Dynamics 365 Field Service: Gør servicebesøg bedre og mere effektive

Microsoft Dynamics 365 for Field Service giver dig mulighed for at øge effektiviteten på service-besøg, reparationer og vedligeholdelsesopgaver. Du får redskaberne til at lave den mest effektive planlægning og udførsel af serviceopgaver. Med fuld integrering i Microsoft Azure IoT Hub får du også detaljeret information så du kan forudse hvornår der er brug for service, vedligehold eller udskiftning af nøglekomponenter i dine kunders produktion. Det betyder besparelser og øget tilfredshed hos dine kunder.

Udpluk af funktioner:

  • Bedre serviceplanlægning med værktøjer til at sætte den rigtige pris, finde den rigtige tekniker og sende hjælpen til det rigtige sted
  • Servicerapportering og -analyser
  • Enklere udsendelse af servicemedarbejdere med brug af visualiseringer og kortvisninger
  • Sags- og interaktionshåndtering
  • Vejledning af kunder i realtid
  • Integreret med stregkoder, RFID og kreditkortlæsere
  • Øg produktiviteten hos dine teknikere med mobile løsninger
  • Indbygget dataindsamling, der analyserer data og forudser servicebesøg, reparationer og vedligeholdelse
  • Adminstrer alle serviceaftaler på en simpel platform

Fuld integration med Microsofts andre løsninger

Microsoft Dynamics 365 giver dig mulighed for at udvikle og vedligeholde et klart overblik over kundedata fra den første kontakt, over køb og til eftersalg. Med værktøjer til at forstærke din virksomheds salg, marketing og kundeserviceprocesser. Alt dette med fuld integration af de velkendte løsninger fra Microsoft, Office 365, Outlook, PowerApps, Flow og Skype. Derudover understøttes Microsoft Dynamics 365 af Microsofts intelligente dataindsamlings- og formidlingsværktøjer Cortana Intelligence (AI), Power BI og Azure, som sikrer den mest intuitive brug af virksomhedens data.

Få rådgivning af os – hvad er bedst til din virksomhed

Vi har overblikket og stor erfaring fra mange forskellige typer af virksomheder på tværs af brancher. Vi er eksperter i at afdække den enkelte virksomheds behov og kan derfor vejlede din virksomhed igennem beslutningsprocessen. Vores rådgivning er kontant og præcis – og det er både gratis og uforpligtende at få råd. Vi fører en løbende dialog med din virksomhed for at finde ud af hvilke ønsker og behov der opstår eller ændrer sig. Sådan finder vi sammen ud af, hvad der er bedst for din virksomhed.

Kontakt os og få vores anbefaling til netop din virksomhed.

Per ADDvision - Komplette IT-løsninger
Skriv til os og vi vender tilbage til dig indenfor kort tid.
Fjernsupport ADDvision - never give up!
Kontakt os og vil vil vende tilbage så hurtigt vi kan. Med venlig hilsen, ADDvison support team
Send