Microsoft Office 365 & Sharepoint

Dynamics 365 Marketing – Klart overblik over kunder og velovervejede marketinginvesteringer

Få en marketingløsning der er fleksibel, brugervenlig og udviklet så den opfylder dine forretningsbehov. Brug al kontakt med dine kunder som en markedsføringsmulighed, og udnyt uopdagede muligheder i din kundebase. Med intelligente marketing-funktioner i Microsoft Dynamics 365 Marketing,  kan du markedsføre din virksomhed mere effektivt og forbedre produktiviteten, samtidig med at du rammer nuværende og potentielle kunder, der hvor det har den største effekt. Du kan endda opnå indsigt som du kan agere ud fra i dine markedsføringstiltag.

Udpluk af funktioner:

  • Segmenter kunder og kundeemner
  • Send masse-email eller direct-mail-kommunikation
  • Planlæg og spor aktiviteter, opgaver, budgetter og detaljer for hver markedsføringsaktivitet
  • Opret produktkataloger, prislister og rabatter i forbindelse med gode tilbud
  • Spar tid med kampagneskabeloner som kan genbruges
  • Brug prædefinerede arbejdsgange til at strømline processer og godkendelser
  • Opret markedsføringsplaner på en nem måde med integrerede funktioner til dokumenthåndtering
  • Igangsæt og distribuer kampagner og kommunikation på et øjeblik. Spor og håndter alle hændelses- og kundedetaljer på en central platform
  • Opret regler til udløsning af svar på basis af kundeinteresser
  • Gem svar fra marketingkampagner
  • Tildel automatisk kundeemner til de bedst kvalificerede ressourcer
  • Gør koordineringen med salg bedre ved at gemme kundeemner i ét samlet system

Prisen for Microsoft Dynamics 365 Marketing starter ved DKK  724,- per bruger per måned via prispakken Customer Engagement Plan.  Denne pakke indholder også Microsoft Dynamics 365 Salg, Service, Project Service Automation og Field Service. Kontakt os for et uforpligtende tilbud.

Få rådgivning af os – hvad er bedst til din virksomhed

Vi har overblikket og stor erfaring fra mange forskellige typer af virksomheder på tværs af brancher. Vi er eksperter i at afdække den enkelte virksomheds behov og kan derfor vejlede din virksomhed igennem beslutningsprocessen. Vores rådgivning er kontant og præcis – og det er både gratis og uforpligtende at få råd. Vi fører en løbende dialog med din virksomhed for at finde ud af, hvilke ønsker og behov der opstår eller ændrer sig. Sådan finder vi sammen ud af, hvad der er bedst for din virksomhed.

Kontakt os på tlf. 44530333 eller send en mail til info@addvision.dk og få vores anbefaling til netop din virksomhed.

Per ADDvision - Komplette IT-løsninger
Skriv til os og vi vender tilbage til dig inden for kort tid.
Fjernsupport ADDvision - never give up!
Kontakt os og vil vil vende tilbage så hurtigt vi kan. Med venlig hilsen, ADDvison support team
Send
Send