Support og fjernsupport

Dynamics 365 For Customer Service – Giv kunderne mere værdi

Microsoft Dynamics 365 For Customer Service imødekommer dine kunders skiftende behov med en robust og fleksibel kundeserviceløsning. Brugere finder velkendte funktioner og en grænseflade, der gør det muligt at arbejde på en personlig og naturlig måde. løsningen forsyner kundeservicemedarbejdere med forretningsindsigt, så de kan træffe de rigtige beslutninger på baggrund af fakta. Resultatet er at organisationen bliver sammenhængende og integreret, med et stærkt fokus på samarbejde.

Udpluk af funktioner i Dynamics 365 For Customer Service:

  • Kunde- og kontakthåndtering
  • Sags- og interaktionshåndtering
  • Produkt- og kontrakthåndtering
  • Vidensbasehåndtering
  • Skab én sammenhængende arbejdsproces på tværs af teams og grupper
  • Spor og mål effektiviteten for organisationer, afdelinger, teams og enkeltpersoner
  • Brug indbygget grafisk visning til detaljeret ad-hoc-visning af KPI-indikatorer
  • med adgang til komplet sags- og kundeinformation kan du reagere lynhurtigt på vigtige sager
  • Opret, revider og tilpas de enkelte kundekontrakter
  • Automatiser kundeserviceopgaver med automatiske forretningsprocesser
  • Servicer kunder bedre og sælg ekstra services ved hjælp af bedre indblik i kundeinformation
  • Giv kundeservicemedarbejdere adgang til servicekontrakter på aktuelle kunder
  • Løs flere henvendelser ved første opkald med adgang til vidensdatabaser
  • Hurtig sagshåndtering med nem tilgængelighed af relevant information
ADDvision hosting

Dynamics 365 Field Service: Gør servicebesøg bedre og mere effektive

Microsoft Dynamics 365 for Field Service giver dig mulighed for at øge effektiviteten på service-besøg, reparationer og vedligeholdelsesopgaver. Du får redskaberne til at lave den mest effektive planlægning og udførsel af serviceopgaver. Med fuld integrering i Microsoft Azure IoT Hub får du også detaljeret information så du kan forudse hvornår der er brug for service, vedligehold eller udskiftning af nøglekomponenter i dine kunders produktion. Det betyder besparelser og øget tilfredshed hos dine kunder.

Udpluk af funktioner:

  • Bedre serviceplanlægning med værktøjer til at sætte den rigtige pris, finde den rigtige tekniker og sende hjælpen til det rigtige sted
  • Servicerapportering og -analyser
  • Enklere udsendelse af servicemedarbejdere med brug af visualiseringer og kortvisninger
  • Sags- og interaktionshåndtering
  • Vejledning af kunder i realtid
  • Integreret med stregkoder, RFID og kreditkortlæsere
  • Øg produktiviteten hos dine teknikere med mobile løsninger
  • Indbygget dataindsamling, der analyserer data og forudser servicebesøg, reparationer og vedligeholdelse
  • Adminstrer alle serviceaftaler på en simpel platform

Få rådgivning af os – hvad er bedst til din virksomhed

Vi har overblikket og stor erfaring fra mange forskellige typer af virksomheder på tværs af brancher. Vi er eksperter i at afdække den enkelte virksomheds behov og kan derfor vejlede din virksomhed igennem beslutningsprocessen. Vores rådgivning er kontant og præcis – og det er både gratis og uforpligtende at få råd. Vi fører en løbende dialog med din virksomhed for at finde ud af, hvilke ønsker og behov der opstår eller ændrer sig. Sådan finder vi sammen ud af, hvad der er bedst for din virksomhed.

Kontakt os på tlf. 44530333 eller send en mail til info@addvision.dk og få vores anbefaling til netop din virksomhed.

Per ADDvision - Komplette IT-løsninger
Skriv til os og vi vender tilbage til dig inden for kort tid.
Fjernsupport ADDvision - never give up!
Kontakt os og vil vil vende tilbage så hurtigt vi kan. Med venlig hilsen, ADDvison support team
Send
Send