Vælg, hvor meget vi skal hjælpe dig med til en fast pris pr. måned
Vi er der for dig i hverdagen – når fx din printer strejker, mailen ikke virker eller du har glemt, hvordan man laver et nyt regnskabsår i dit økonomisystem. Vi er parate til at yde support. Og du vælger selv, om du vil lade ADDvision tage sig af alle IT-opgaverne med en outsourcing-aftale, eller om du blot ønsker at bruge vores spidskompetencer med en eller flere af vores serviceaftaler, der sammensættes ud fra jeres behov og til en fast pris pr. måned.
Vi har inddelt vores serviceaftaler i 4 hovedkategorier:
ADDvision |
ADDvision |
ADDvision |
ADDvision |
ADDvision Sikker drift er en serviceaftale, der indeholder ubegrænset telefon- & mailsupport på standardfunktionaliteten i ERP-løsningen. | ADDvision Sikkerhed er en serviceaftale, der indeholder administration, overvågning, sikkerhed og teknisk support på Hardware & Software | ADDvision Office365 er en serviceaftale, der indeholder administration, sikkerhed og teknisk support af Office365. | ADDvision Housekeeping er en serviceaftale, som indeholder konsulentbesøg på faste dage hos jer. |
Produkter: Dynamics C5 Dynamics NAV Dynamics 365 Business Central Dynamics 365 Sales & Marketing |
Produkter: Server & Hosting Pc’er & Laptops Netværk & Firewall Backup Antivirus & sikkerhed |
Produkter: Microsoft Office 365 Mail-sikkerhed |
Produkter: Kan dække alt fra jeres økonomiløsning til hele jeres IT-infrastruktur. |
Support: Adgang til første ledige medarbejder på supporten mandag – torsdag kl. 08:30-16:30 og fredag kl. 08:30-16:00 (helligdage dog undtaget) |
Support: Adgang til første ledige medarbejder på supporten mandag – torsdag kl. 08:30-16:30 og fredag kl. 08:30-16:00 (helligdage dog undtaget) |
Support: Adgang til første ledige medarbejder på supporten mandag – torsdag kl. 08:30-16:30 og fredag kl. 08:30-16:00 (helligdage dog undtaget) |
Support: Det er effektivt at samle IT-opgaver og få dem løst i tæt dialog mellem brugerne og vores konsulenter hos jer på de faste Housekeeping-dage |
Kontaktperson: Fast tilknyttede konsulenter |
Kontaktperson: Fast tilknyttede konsulenter |
Kontaktperson: Fast tilknyttede konsulenter |
Kontaktperson: Fast tilknyttede konsulenter |
Pris: Fast pris på support og sikker drift beregnes ud fra jeres setup |
Pris: Fast pris på stabil drift og teknisk support beregnes ud fra jeres setup |
Pris: Fast pris på stabil drift og teknisk support af Office365 ud fra jeres setup |
Pris: Fast pris på stabil drift og udviklingsopgaver efter aftale |
Standard: Få gode råd til den daglige brug af ERP-løsningerne |
Standard: Få gode råd til den daglige brug af Hardware & Software |
Standard: Få gode råd til den daglige brug af Office365 og bedre udnyttelse af jeres Office365-løsning |
Standard: Få gode råd til den daglige brug af IT-løsningerne |
Tillæg til aftalen: Aftalen kan udvides med support på tredjepartsløsninger f.eks.: Tasklet Factory (WMS) ADDvision Barcode (WMS) Continia produkterne Jet Reports |
Sikkerhed: Overvågningssoftware og anerkendt antivirusprogram er en del af serviceaftalen |
Sikkerhed: Anerkendt Antispam-program – ekstra sikkerhed for uønskede mails |
ERP-Løsninger: Udviklingsopgaver udføres i tæt dialog med brugerne |
Tillæg til aftalen: Kan udvides til at omfatte hele jeres IT-infrastruktur i en outsourcing- aftale |
Service: Sikkerhed for at de aftalte enheder bliver opdateret med nødvendige opdateringer og efterset. Forebygger akutte situationer som fx crash eller cyberangreb. Levetiden på udstyr forlænges og det giver et mere velkørende og robust system |
Service: Sikkerhed for at Office365 administratordelen overvåges og programmer/apps bliver opdateret efter behov |
IT-Infrastruktur: Sikkerhed for at de aftalte enheder bliver efterset og opdateret med nødvendige opdateringer. Forebygger akutte situationer som fx crash eller cyberangreb. Levetiden på udstyr forlænges og det giver et mere velkørende og robust system |
Tillæg til aftalen: Kan udvides til at omfatte hele jeres IT-infrastruktur i en outsourcing-aftale. Indkøb, konfiguration og opsætning af hardware og software er typisk en del af serviceaftalen |
Tillæg til aftalen: Kan udvides til at omfatte ekstra backup-løsning af jeres Office365 |
Tillæg til aftalen: Kan udvides til at omfatte hele jeres IT-infrastruktur i en outsourcing-aftale. Indkøb, konfiguration og opsætning af hardware og software er typisk en del af serviceaftalen |
ADDvision
|
ADDvision
|
ADDvision Sikker drift er en serviceaftale, der indeholder ubegrænset telefon- & mailsupport på standardfunktionaliteten i ERP-løsningen. | ADDvision Sikkerhed er en serviceaftale, der indeholder administration, overvågning, sikkerhed og teknisk support på Hardware & Software |
Produkter: Dynamics C5 Dynamics NAV Dynamics 365 Business Central Dynamics 365 Sales & Marketing |
Produkter: Server & Hosting Pc’er & Laptops Netværk & Firewall Backup Antivirus & sikkerhed |
Adgang til første ledige medarbejder på supporten mandag – torsdag kl. 08:30-16:30 og fredag kl. 08:30-16:00 (helligdage dog undtaget) | Adgang til første ledige medarbejder på supporten mandag – torsdag kl. 08:30-16:30 og fredag kl. 08:30-16:00 (helligdage dog undtaget) |
Fast tilknyttede konsulenter | Fast tilknyttede konsulenter |
Fast pris på support og sikker drift | Fast pris på stabil drift og teknisk support |
Få gode råd til den daglige brug af ERP-løsningerne | Få gode råd til den daglige brug af Hardware & Software |
Overvågningssoftware og anerkendt antivirusprogram er en del af serviceaftalen | |
Kan udvides med support på tredjepartsløsninger f.eks.: Tasklet Factory (WMS) ADDvision Barcode (WMS) Continia produkterne Jet Reports |
Sikkerhed for at de aftalte enheder bliver opdateret med nødvendige opdateringer og efterset. Forebygger akutte situationer som fx crash eller cyberangreb. Levetiden på udstyr forlænges og det giver et mere velkørende og robust system |
Kan udvides til at omfatte hele jeres IT-infrastruktur i en outsourcing-aftale | Kan udvides til at omfatte hele jeres IT-infrastruktur i en outsourcing-aftale |
Indkøb, konfiguration og opsætning af hardware og software er typisk en del af serviceaftalen |
ADDvision
|
ADDvision
|
ADDvision Office365 er en serviceaftale, der indeholder administration, sikkerhed og teknisk support af Office365. | ADDvision Housekeeping er en serviceaftale, som indeholder konsulentbesøg på faste dage hos jer. |
Produkter: Microsoft Office 365 Mail sikkerhed |
Produkter: Kan dække alt fra jeres økonomiløsning til hele jeres IT-infrastruktur. |
Adgang til første ledige medarbejder på supporten mandag – torsdag kl. 08:30-16:30 og fredag kl. 08:30-16:00 (helligdage dog undtaget) | Det er effektivt at samle IT-opgaver og få dem løst i tæt dialog mellem brugerne og vores konsulenter hos jer på de faste Housekeeping-dage |
Fast tilknyttede konsulenter | Fast tilknyttede konsulenter |
Fast pris på stabil drift og teknisk support af Office365 | Fast pris på stabil drift og udviklingsopgaver |
Få gode råd til den daglige brug af Office365 og bedre udnyttelse af jeres Office365-løsning | Få gode råd til den daglige brug af IT-løsningerne |
Anerkendt Antispam-program – ekstra sikkerhed for uønskede mails | ERP-Løsninger: Udviklingsopgaver udføres i tæt dialog med brugerne |
|
IT-Infrastruktur: Sikkerhed for at de aftalte enheder bliver efterset og opdateret med nødvendige opdateringer. Forebygger akutte situationer som fx crash eller cyberangreb. Levetiden på udstyr forlænges og det giver et mere velkørende og robust system |
Kan udvides til at omfatte ekstra backup-løsning af jeres Office365 | Kan udvides til at omfatte hele jeres IT-infrastruktur i en outsourcing- aftale |
Indkøb, konfiguration og opsætning af hardware og software er typisk en del af serviceaftalen |
Flere detaljer?
Kontakt os for flere detaljer om vores serviceaftaler. Vi vil naturligvis gerne rådgive dig om hvordan din virksomhed får en optimal sammenhæng i jeres IT, så du kan fokusere på din kerneforretning og din konkurrenceevne. Ring til os på tlf. 44530333 eller send en e-mail til info@addvision.dk