Vi kan faktisk det hele

Vi kan faktisk det hele

Gammel i gårde eller erfaren? Kald det, hvad du vil – og brug os til alle dine IT-opgaver. Vi er stolte af at kunne kalde os for totalleverandør til din IT. Du kan outsource hele din IT-afdeling til os, eller din IT-afdeling kan bruge vores spidskompetencer efter behov.

Vores tunge ekspertise starter ved økonomistyringssystemerne og lagerstyringen, som er hjertet i de fleste virksomheder. Disse systemer er ikke isolerede fra resten af en virksomheds IT, men kører derimod altid i samklang med mange andre elementer. Igennem de sidste 20 år har vi derfor opbygget kompetent erfaring i alt det, der ligger omkring kernen og som får virksomheden til at lykkes:

Drift, hosting, netværk, support, sikkerhed, backup, outsourcing, håndtering af kritiske situationer, videreudvikling af systemer til at møde friske udfordringer – kort sagt: hele sammenhængen i din IT.

Vi udvikler os hele tiden og kan derfor også fremtidssikre din virksomheds IT, ved altid at optimere virksomheden til de nyeste og mest effektive løsninger.

Vil du vide mere om mulighederne for hvordan vi kan varetage de forskellige dele af din IT? Eller er din virksomhed på udkig efter en totalleverandør til IT, der sikrer stabilitet og høj  effektivitet?

Vi har også mulighed for at tilbyde leje og leasing af hardware, software og IT-projekter.

Så tag kontakt til os på tlf. 44530333 eller send en e-mail til info@addvision.dk  – så rådgiver vi dig om den specifikke løsning, der passer bedst til lige netop din virksomhed.

Sammenhæng i din IT

Sammenhæng i din IT

Sammenhæng i din IT – nogle kalder det IT-infrastruktur – er livsnerven i en virksomhed.  Forestil dig et kort øjeblik en arbejdsdag, hvor systemerne ikke snakker sammen. Eller er nede. Det umuliggør produktivitet og kundeservice.

Først og fremmest skal du derfor have 100% oppetid, sikkerhed og stor fleksibilitet. Vi synes også, det handler om, at vi kender din branche, og at vi forstår dine forretningsgange og -systemer. Dine krav og dine ønsker. At vi sørger for, at dine systemer og sammenhænge altid kan leve op til de nye udfordringer, der påvirker jeres forretning og IT-miljø. Og at din virksomhed er i centrum hos os.

Vi hjælper din virksomhed med at forenkle arbejdsgange og IT-rutiner. Vi tuner IT-miljøet, så hele virksomheden bliver mere effektiv. Du får større sikkerhed og tydelige besparelser, og vi frigør din tid, så du kan fokusere på din kerneforretning og din konkurrenceevne.

Vores team er erfarent – og vi holder os konstant opdateret med den nyeste viden. Det har vi gjort i alle årene – blandt andet er vi Microsoft Certified Professionals – og sådan har vi opbygget den nødvendige ekspertise til at varetage alle aspekter omkring IT og systemsammenhængene. Opstår der problemer og kritiske situationer, kan du regne med, at vi løser det inden for en acceptabel tidshorisont.

Vi tager det så alvorligt, at vi i 2010 etablerede eget hostingcenter. Vi mærkede nemlig et stort behov for et dedikeret Microsoft Dynamics IT-infrastruktur setup med kun én leverandør. Og vores ekspertise omfatter også:

Rådgivning og IT-strategi

Hosting- og cloud-løsninger

Netværksløsninger

Backup og sikring af data

Dagligdags supportopgaver

Levering af soft- og hardware

Software-installation

Hardware-implementering

Serverdrift og –vedligeholdelse

Virtualisering af servermiljø

SharePoint-løsninger

Microsoft Power BI

Microsoft Office 365

Prøv Power BI hos ADDvision

UDVALGTE SAMARBEJDSPARTNERE OG LEVERANDØRER

ADDVision er totalleverandør. Vi står med over 20 års erfaring og dyb ekspertise for hele din IT-infrastruktur – den komplette pakke. IT står aldrig alene og det gør vi heller ikke. Med os som leverandør får du også adgang til hele vores netværk af samarbejdspartnere og deres ekspertviden. Vi ved nemlig, hvilke produkter, der er de bedste. Hvilke teknologier, der er de vigtige. Hvilke applikationer og hardware, der løser opgaven for vores kunder. Derfor uddanner vi os hele tiden, og bliver løbende certificeret. Og derfor har vi allieret os med de rigtige samarbejdspartnere, og kan råde dig, så beslutningerne også føles rigtige om 3 år. På den måde sørger vi for, at du får en løsning, der altid er oppe at køre, er højt sikret, profitabel – og understøtter hele din virksomhed mange år frem i tiden.

Vi er medlem af IT-Branchen. Det betyder, at vi holder os skarpe på, hvad der rør sig både fagligt og lovgivningsmæssigt inden for vores branche – og støtter de kodeks, der er for ordentlig opførsel.

Her ser du et udvalg af vores samarbejdspartnere og leverandører. Regn med, at vi kender hvert eneste produkt ned i detaljen.

IT Drift

UDVALGTE SAMARBEJDSPARTNERE OG LEVERANDØRER

ADDVision er totalleverandør. Vi står med over 20 års erfaring og dyb ekspertise for hele din IT-infrastruktur – den komplette pakke. IT står aldrig alene og det gør vi heller ikke. Med os som leverandør får du også adgang til hele vores netværk af samarbejdspartnere og deres ekspertviden. Vi ved nemlig, hvilke produkter, der er de bedste. Hvilke teknologier, der er de vigtige. Hvilke applikationer og hardware, der løser opgaven for vores kunder. Derfor uddanner vi os hele tiden, og bliver løbende certificeret. Og derfor har vi allieret os med de rigtige samarbejdspartnere, og kan råde dig, så beslutningerne også føles rigtige om 3 år. På den måde sørger vi for, at du får en løsning, der altid er oppe at køre, er højt sikret, profitabel – og understøtter hele din virksomhed mange år frem i tiden.

Vi er medlem af IT-Branchen. Det betyder, at vi holder os skarpe på, hvad der rør sig både fagligt og lovgivningsmæssigt inden for vores branche – og støtter de kodeks, der er for ordentlig opførsel.

Her ser du et udvalg af vores samarbejdspartnere og leverandører. Regn med, at vi kender hvert eneste produkt ned i detaljen.

logoer

Seneste nyt fra IT-Drift teamet

Microsoft 365 (Office 365)

Microsoft 365 (Office 365)

Gentænk måden, hvorpå du arbejder med Microsoft 365

Med Microsoft 365  (Office 365)  får du cloud-baserede samarbejdsværktøjer, it-konfiguration, sikkerhed, administration, de velkendte Office-programmer som Word, Excel, PowerPoint med flere, apps til Windows-pc’ere, MacOS, iOS & Android og Windows 10 i en og samme løsning – til en pris, der passer til din virksomhed..

Vær produktiv hvor som helst

Få arbejdet gjort med produktivitetsløsninger, og hold forbindelsen til dine medarbejdere og klienter, uanset om du arbejder hjemmefra eller fra arbejdspladsen.

Gør din virksomhed sikker

Beskyt virksomhedsdata med en skyplatform, som tilbyder indbyggede sikkerhedsfunktioner til blandt andet fjernarbejde på forskellige platforme. Services og applikationer opdateres automatisk med de seneste sikkerhedsopdateringer.

En omkostningseffektiv løsning

Strømlin samarbejdsværktøjer, it-konfiguration og -administration og omkostninger med en enkelt produktivitetsløsning. Et udpluk af services og programmer i Microsoft 365 løsningen. Kontakt os for en en komplet liste.

Chat, opkald og møder
Afhold onlinemøder, foretag opkald, chat, del filer og samarbejd i realtid med Microsoft Teams.
Skylager
Administrer filer overalt med 1 TB OneDrive-lager.
Office-apps og -tjenester
Brug, del og samarbejd i Word-, Excel- og PowerPoint-filer i Microsoft Teams.
Mail og kalender
Etabler forbindelse til kunder og kolleger med Outlook og Exchange.
Udfør nemt gentagne opgaver
Strømlin dagligdagens virksomhedsprocesser med Power Automate.
Beskyt mod cybertrusler
Beskyt mod virusser, malware, phishingforsøg, ransomware, spam og andre trusler.
Hold kundedata beskyttet
Beskyt oplysninger mod cyberkriminelle, uautoriseret adgang og utilsigtet sletning.
Beskyt din enhed
Hjælp med at holde dine data sikre, også når de tilgås fra medarbejderes personlige enheder.
Identitets- og adgangsadministration
Konfigurer og administrer nemt brugere, enheder og data, så du kan fokusere på at drive din virksomhed
It-konfiguration og -administration
Konfigurer, administrer og installer uden problemer

Kontante og praktiske fordele ved at leje licenser i stedet for at købe

De fleste virksomheder har enten for få eller for mange Microsoft-licenser i forhold til, hvad de behøver. Det koster det samme at leje licenser til Microsofts softwareprodukter, som de koster at købe. Licenser faktureres efter forbrug og I kan justere antallet fra dag til dag.  Kontakt os for en komplet liste af versioner af Microsoft 365.

Microsoft 365
Business Basic

31,50 kr.
bruger/måned
(Årlig binding)
Prisen er eks. moms

Microsoft 365
Business Standard

78,70 kr.
Bruger/måned
(Årlig binding)
Prisen er eks. moms

Microsoft 365
Business Premium

125,90 kr.
Bruger/måned
(Årlig binding)
Prisen er eks. moms

Bedst til virksomheder, der har brug lette fjernløsninger, med Microsoft Teams, sikker skylagring og Office Online (skrivebordsversioner er ikke inkluderet). Bedst til virksomheder, der har brug for fuldstændigt fjernarbejde og samarbejdsværktøjer, herunder Microsoft Teams, sikker skylagring, virksomhedsmail og premium Office-applikationer på tværs af enheder. Bedst for virksomheder, der har brug for løsninger til sikkert fjernarbejde, med alt inkluderet i Business Standard, plus avanceret beskyttelse mod cybertrusler og enhedshåndtering.
Microsoft Exchange – Mail hosting med postkasse op til 50GB Microsoft Exchange – Mail hosting med postkasse op til 50GB Microsoft Exchange – Mail hosting med postkasse op til 50GB
Exchange online Protection – beskytter imod spam, malware og virus Exchange online Protection – beskytter imod spam, malware og virus Exchange online Protection – beskytter imod spam, malware og virus
OneDrive – 1TB fillagring og deling OneDrive – 1TB fillagring og deling OneDrive – 1TB fillagring og deling
SharePoint – fillagring og deling SharePoint – fillagring og deling SharePoint – fillagring og deling
Teams – Online møder og videoopkald Teams – Online møder og videoopkald Teams – Online møder og videoopkald
Sikkerhed – Overholdelse af regler og standarder Sikkerhed – Overholdelse af regler og standarder Sikkerhed – Overholdelse af regler og standarder
  Support – Microsoft support døgnet rundt.  99.9% garanteret oppetid   Support – Microsoft support døgnet rundt.  99.9% garanteret oppetid   Support – Microsoft support døgnet rundt.  99.9% garanteret oppetid
  Administrere – Værktøjer til at opbygge og admin. din virksomhed Administrere – Værktøjer til at opbygge og admin. din virksomhed
  Skrivebordsversioner – Office-apps på PC og Mac Skrivebordsversioner – Office-apps på PC og Mac
    Avanceret trusselsbekyttelse Kontrollere og begræns adgangen til data
    Avanceret administration –  Pc’er og mobileenheder. Windows 10 medfølger
     

Har du kun brug for Office-apps?

Microsoft 365 Apps for business  (tidligere kendt som Office365) omfatter altid opdateret versioner af Office-apps til desktop og mobil. Pakken indeholder de velkendte Office programmer Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (Plus Access og Publisher kun til PC).  Webversioner af Word, Excel og PowerPoint.  Fillagering og -deling med 1TB Onedrive-skylager. En Licens dækker fuldt installeret Office-apps på fem telefoner, fem tables og fem PC’ere eller Mac-computere pr. bruger.

Kompatibelt med Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 Service Pack 1 og de seneste to versioner af macOS. Alle sprog er inkluderet.

Vi har mulighed for at tilbyde at du kan prøve Microsoft 365 Office-Apps gratis i en måned.


Microsoft 365 Apps
for Business

65,80 kr.
bruger/måned
(årlig binding)
Prisen er eks. moms

Har du overblikket? Vil du gerne have det?

Vil du finde ud af, hvordan det egentlig står til i din virksomhed? Så kontakt os – vi giver dig et overblik ganske gratis. Du får også et sikkerhedstjek, hvor vi stiller alle de rigtige spørgsmål. Vi scanner jeres IT-setup, og giver jer en fuld rapport over licenser, versioner og usikkerheder i struktur og systemer. Sådan ser det ud hos jer. I et samlet overblik.

På baggrund af scanningen rådgiver vi jer, og anbefaler, hvordan I bedst kommer videre, hvor I som virksomhed kan gøre det smartere, mere miljøvenligt og billigere. Det er  gratis, og både overblikket og rådene er uforpligtende.  Rapporten får du uanset hvad. Så få overblikket og gør din virksomhed klar.

Det gør du ved at ringe til os på tlf. 44530333 eller sende en e-mail til info@addvision.dk

Microsoft Azure & ADDvision Hosting

Microsoft Azure & ADDvision Hosting

Vi hoster din Microsoft Dynamics løsning. Og faktisk også billigt.

Vi kan tilbyde hosting via Microsoft Azure eller vores eget moderne IBM hosting-center, selvfølgelig med en oppetid på 99,9 % og selvfølgelig til en meget konkurrencedygtig pris. Og alt dette kan vores konkurrenter sikkert også sige.

Vi er anderledes – og bedst – fordi vi er eksperter i Microsoft Dynamics 365 Business Central, C5 og NAV-hosting.

Dit økonomisystem er nerven i din IT-løsning, og vi har meget dyb indsigt i installation, integration og hosting – og alt andet, der vedrører dit økonomisystem.
Vi ved præcis, hvad du har brug for, og sørger for, at du ikke får hverken mere eller mindre, end det, der er nødvendigt. Du betaler aldrig for meget, og du giver ikke køb på sikkerhed eller hastighed. Og vi tager altid ansvaret.

Med vores hosting kan du bruge din tid på det, du er bedst til. Du slipper for den videnskrævende og ofte besværlige drift af dine servere og IT-løsninger. Samtidig slipper du for økonomiske overraskelser. Du kender dine udgifter og betaler kun for det, du bruger. Kort sagt: Du får den bedst tænkelige drift og server for en lav månedlig pris.

Ingen hardware, stor hastighed og fleksibilitet – og en grøn løsning

Er din løsning hostet hos ADDVision, får du uhyre stor fleksibilitet og adgang til nødvendige ressourcer, når du har brug for det. Hostingmiljøet er virtuelt, og det betyder:

  • At du ikke selv skal have hardware. Vores hosting-hardware består af flere kraftige IBM-servere som arbejder sammen. Er der hardwarefejl på en af serverne, flyttes alle serverens opgaver straks og automatisk til andre servere i gruppen. Derfor er nedetid på et minimum.
  • Stor fleksibilitet og skalerbarhed: Skal du bruge mere kapacitet, kan vi udvide, mens løsningen kører. Uden at forstyrre driften. Du kan leje softwaren hos os, fx. SQL, Office, Microsoft 365 (Office365), Exchange, Sharepoint m.m.
  • At du får en grøn løsning: Færre fysiske servere = mindre behov for køling/strøm og dermed mindre CO2-udledning.

Bliv tryg hos os – Driftsansvaret er vores

Vi ved, hvad vi taler om – og hvad du taler om. Vi har driftsansvaret 24 timer i døgnet, hele året rundt. Og vi garanterer en oppetid på 99,9%.

  • Sikkerheden er uangribelig: Vores IBM-hostingcenter er fysisk placeret hos Sentia Group A/S i Taastrup. Der er løbende ekstern revision af uafhængige revisorer. Alle data er sikret med avancerede firewalls, antivirus m.m.
  • Overvågning hele tiden: Du får løbende status, og vi udfører selv overvågning og forebyggende arbejde for at holde hostingen i top.
  • Backup. Naturligvis: Vi tager ansvar for backup, som altid tages til disk. Er uheldet ude med et nedbrud, er det nemlig meget hurtigere at genetablere dine data.
  • Support – nemt og kompetent: Du skal bare ringe til ét nummer.
  • Opgradering og tjek af OS og kritiske software hver 14 dag er med i aftalen.
  • Fri telefonsupport på drift af serveren er naturligvis en del af aftalen.

UPDATE – Vi har opgraderet vores hostingcenter ultimo 2020 med nye lynhurtige IBM FlashSystem 5000 (SAN) disksystemer, hvilket har givet vores hostingkunder mærkbare performance forbedringer – op til 80% reduktion i svartider.  Læs opgraderings casen hos IBM her

Sentia Group A/S hostingcenter i Tåstrup bliver løbende auditeret og har i dag de internationale certificeringer inden for at sikkerhed,  GDPR, Kvalitet, Managed Services, herunder Operation and Infrastructure services i private cloud, public cloud og hybrid cloud.  Læs mere her

Hosting med Microsoft Azure

Vælger du en hosting-løsning hos ADDvision, kan du selv vælge om du vil have dine programmer & data placeret på vores servere hos Sentia Group A/S i Tåstrup, eller i et af Microsofts datacentre i fx Europa, gennem Microsoft Azure tjenesten.

Hvilken løsning der passer bedst til din virksomhed, kommer an på din nuværende situation, dine ønsker til fremtiden og hvor meget fleksibilitet du ønsker til løsningen.  Valgmulighederne og skaleringen er størst via Microsoft Azure.

Lige meget hvilken hostingløsning du vælger, skal du kun ringe til ét nummer hos os, hvis du har spørgsmål eller brug for support.

Har du den rigtige Microsoft Dynamics hosting-løsning?

Det kan vi fortælle dig. Ganske gratis. Også, hvis du går og overvejer om hosting er noget for din virksomhed.

Vi er Danmarks mest erfarne eksperter i Microsoft Dynamics 365 Business Central, Dynamics C5 og NAV. Desuden er vi også meget skarpe på alt, der vedrører hosting, cloud, infrastruktur og fintuning af dit system. Hvilken kapacitet, du har brug for. Om cloud eller in-house passer bedst til jer. Hvordan løsningen integreres smukt og effektivt. Og en lang række andre ting.

Vi vil gerne fortælle dig, om det, du betaler i dag, er rimeligt. Om sikkerhedsniveauet og hastigheden er god nok. Om der er andet at overveje.

Måske kan du spare penge? Eller få en hurtigere løsning?

Vi giver dit system et gratis eftersyn. Og dig gratis rådgivning.

Benyt dig af vores tilbud, hvis du ikke er ligeglad med din løsning. Vi er eksperter, og stolte af det. Vi er ikke dyrere end andre, men vi er dygtigere. Derfor er vores første møde gratis. Vi håber, at det ikke bliver det sidste – men det er helt op til dig.

Outsourcing & IT-Drift

Outsourcing & IT-Drift

Tryghed og kompetence

Det er nemt og sikkert at outsource din IT-drift til ADDvision, og din virksomhed beholder sit udstyr. Med en outsourcing-aftale vil ADDvision overtage driftsansvaret af jeres servere, sikkerhedsløsninger og arbejdsstationer, så I kan bruge tiden på jeres forretning.

Fast og alligevel fleksibelt IT-budget

En outsourcing-aftale med ADDvision for jeres IT-infrastruktur betyder en tryg hverdag med stabil IT-drift. Det betyder også en fast og forudsigelig pris, da du kun betaler for det aktuelle antal brugere/servere. Du kan altid nemt op- eller nedjusteres i forhold til antallet af medarbejdere i din virksomhed. Aftalen kan tegnes for min. 12 måneder og indeholder:

• Opstartsomkostning, hvor hele driftsmiljøet gennemgås og dokumenteres
• Fast pris pr. måned afhængig af antal servere, antal arbejdsstationer og hvilke sikkerhedsløsning, der skal med i aftalen

Du viser os stor tillid, når du outsourcer hele eller dele af virksomhedens IT. Vi ser det som vores fornemmeste opgave at altid leve op til den tillid. En outsourcing-aftale indeholder typisk:

• Faste besøgsdage og/eller fjernopkobling
• Gennemgang af server- og netværksudstyr
• Kontrol af de forskellige logs
• Installation af opdateringer
• Opdatering af hot fixes og sikkerhedsopdateringer

• Kontrol og opdatering af antivirus
• Mulighed for at inkludere arbejdsstationer
• Telefonsupport og fjernsupport inden for normal åbningstid
• 4 timers beredskabsaftale inden normal åbningstid
• Mulighed for at planlægge “disaster recovery”

Support og fjernsupport

Support og fjernsupport

Vælg, hvor meget vi skal hjælpe dig med til en fast pris

Vi er der for dig i hverdagen – når fx din printer strejker, mailen ikke virker eller du har glemt, hvordan man laver et nyt regnskabsår i dit økonomisystem. Vi er parate til at yde support. Og du vælger selv, om du vil lade ADDvision tage sig af alle IT-opgaverne med en serviceaftale, eller om du blot ønsker at bruge vores spidskompetencer med en eller flere af vores supportaftaler, der sammensættes ud fra jeres behov og til en fast pris pr. måned.

Læs mere om vores supportaftaler her

Telefonisk support

Hovednummer:

Dynamics C5 og XAL:

Hosting og IT-drift:

Dynamics NAV og
Business Central:

44530333

20613821

20914654

20943876

Mandag – torsdag kl. 08:30-16:30 og fredag kl. 08:30-16:00 (helligdage dog undtaget).

Mail-kontakt

24 timer i døgnet kan du maile til os på support@addvision.dk om fejl og supportspørgsmål. Vi går i gang med at hjælpe dig, så snart arbejdsdagen starter.

Responstider på support-henvendelser

Når du er kunde hos ADDvision tilstræber vi, at flere konsulenter kender til din løsning og dermed, at din support er vidende, hurtig og effektiv. 

Henvender du dig til vores support via mail, tilstræber vi at kontakte dig hurtigt efter din henvendelse, senest efterfølgende hverdag. 

Henvender du dig telefonisk, vil den først ledige medarbejder besvare dit opkald. Skulle du mod forventning ikke komme igennem til vores support, vil du blive modtaget af vores omstilling, der tager imod besked, sender den videre til os og samtidig opretter din henvendelse som en sag i vores supportsystem.

Den første ledige supporter/konsulent vil herefter kontakte dig så hurtig som muligt, senest efterfølgende hverdag.
 

Drejer din henvendelse om en akut situation, anbefaler vi dig altid at kontakte os telefonisk. 

Priser på support-klippekort

For at kunne benytte vores support-funktion, skal du købe et support-klippekort. Klippekortet bliver automatisk opdateret med en “tank-op-aftale” efter behov/aftale.

  • Et support-klip på 15 minutter koster kr. 275 ex. moms
  • Support-opgaver i vores normale åbningstid, afregnes pr. påbegyndt kvarter med et support-klip.
  • Support-opgaver uden for vores normal arbejdstid,  afregnes pr. påbegyndt kvarter med 2 support-klip.
  • Ved en akut support-situation kan der yderligere blive opkrævet et hastegebyr på kr. 2.000,- ex. moms.

Har du en akut support-situation uden for normal arbejdstid, kan du ringe til  vores vagttelefon på 20 28 28 52 eller 26 24 29 31.  Bemærk venligst, at der vil blive opkrævet et vagtgebyr på kr. 2.000,- ex. moms og eventuelle tillæg pr. support-opgave.

Flere detaljer?

Kontakt os for flere detaljer om vores support- og serviceaftaler. Vi vil naturligvis gerne rådgive dig om, hvordan din virksomhed får en optimal sammenhæng i jeres IT-infrastruktur,  så du kan fokusere på din kerneforretning og din konkurrenceevne. Ring til os på tlf. 44530333 eller send en e-mail til info@addvision.dk

Top
Per ADDvision - Komplette IT-løsninger
Skriv til os og vi vender tilbage til dig inden for kort tid.
Fjernsupport ADDvision - never give up!
Kontakt os og vil vil vende tilbage så hurtigt vi kan. Med venlig hilsen, ADDvison support team
Send
Send
Send