Vi kan faktisk det hele

Vi kan faktisk det hele

Gammel i gårde eller erfaren? Kald det, hvad du vil – og brug os til alle dine IT-opgaver. Vi er stolte af at kunne kalde os for totalleverandør til din IT. Du kan outsource hele din IT-afdeling til os, eller din IT-afdeling kan bruge vores spidskompetencer efter behov.

Vores tunge ekspertise starter ved økonomistyringssystemerne og lagerstyringen, som er hjertet i de fleste virksomheder. Disse systemer er ikke isolerede fra resten af en virksomheds IT, men kører derimod altid i samklang med mange andre elementer. Igennem de sidste 20 år har vi derfor opbygget kompetent erfaring i alt det, der ligger omkring kernen og som får virksomheden til at lykkes: drift, hosting, netværk, web, support, håndtering af kritiske situationer, videreudvikling af systemer til at møde friske udfordringer – kort sagt: hele sammenhængen i din IT. Vi udvikler os hele tiden og kan derfor også fremtidssikre din virksomheds IT, ved altid at optimere virksomheden til de nyeste og mest effektive løsninger.

Vil du vide mere om mulighederne for hvordan vi kan varetage de forskellige dele af din IT? Eller er din virksomhed på udkig efter en totalleverandør til IT, der sikrer stabilitet og høj effektivitet? Så tag kontakt til vores erfarne konsulenter der kan rådgive om den specifikke løsning der passer bedst til lige netop din virksomhed.

Sammenhæng i din IT

Sammenhæng i din IT

Sammenhæng i din IT – nogle kalder det IT-infrastruktur – er livsnerven i en virksomhed.  Forestil dig et kort øjeblik en arbejdsdag, hvor systemerne ikke snakker sammen. Eller er nede. Det umuliggør produktivitet og kundeservice.

Først og fremmest skal du derfor have 100% oppetid, sikkerhed og stor fleksibilitet. Vi synes også, det handler om, at vi kender din branche, og at vi forstår dine forretningsgange og -systemer. Dine krav og dine ønsker. At vi sørger for, at dine systemer og sammenhænge altid kan leve op til de nye udfordringer, der påvirker jeres forretning og IT-miljø. Og at din virksomhed er i centrum hos os.

Vi hjælper din virksomhed med at forenkle arbejdsgange og IT-rutiner. Vi tuner IT-miljøet, så hele virksomheden bliver mere effektiv. Du får større sikkerhed og tydelige besparelser, og vi frigør din tid, så du kan fokusere på din kerneforretning og din konkurrenceevne.

Vores team er erfarent – og vi holder os konstant opdateret med den nyeste viden. Det har vi gjort i alle årene – blandt andet er vi Microsoft Certified Professionals – og sådan har vi opbygget den nødvendige ekspertise til at varetage alle aspekter omkring IT og systemsammenhængene. Opstår der problemer og kritiske situationer, kan du regne med, at vi løser det inden for en acceptabel tidshorisont.

Vi tager det så alvorligt, at vi i 2010 etablerede eget hostingcenter. Vi mærkede nemlig et stort behov for et dedikeret Microsoft Dynamics hosting-setup med kun én leverandør. Og vores ekspertise omfatter også:

Rådgivning og IT-strategi

Hosting- og cloud-løsninger

Netværksløsninger

Backup og sikring af data

Dagligdags supportopgaver

Levering af soft- og hardware

Software-installation

Hardware-implementering

Serverdrift og –vedligeholdelse

Virtualisering af servermiljø

SharePoint-løsninger

Microsoft Power BI

Microsoft Office 365

Seneste nyt fra IT-Drift teamet

 

 

Office 365

Office 365

Med Microsoft Office 365 får du alle de velkendte Office-programmer som Word, Powerpoint, Excel, Onenote og Outlook. Du får dem som apps med direkte adgang til skyen, og du får adgang til dem på alle dine enheder. Office 365 er tænkt som en service, og det betyder, at du automatisk får opdateringer når de frigives. På den måde er du sikker på altid at have den nyeste og sikreste version af alle Office-programmerne.

Dine data i skyen og lokalt

Microsoft Office 365 er en skybaseret tjeneste, som drives af Microsoft. Du bestemmer selv om du vil lagre dine data i skyen eller lokalt, og uanset hvad du vælger, forbliver dine data selvfølgelig dine. Vælger du cloud-løsningen placeres dine data i et af Microsofts europæiske datacentre, hvor sikkerheden er helt i top.

Der er forskellige planer, som passer til forskellige virksomhedsstørrelser og -behov.
Virksomhedsplaner egner sig bedst til virksomheder, der ønsker alle produktivitetstjenester i skyen, desktopversionen af Office, og avancerede virksomhedstjenester.

Arbejd som du vil, overalt

  • Adgang til den nyeste version af dine dokumenter og personlige indstillinger, på tværs af devices.
  • Synkroniser dine filer med OneDrive, og få offline adgang til dine data.
  • Log på Microsoft Office i en browser og få den fulde Office-oplevelse med visning og redigering.

Onlinemøder med ét klik i Microsoft Skype for Business

  • Tilstedeværelse, chat, tale og HD-videomøde.
  • Notetagning i realtid og dokumentdeling.
  • Hold onlinemøder med kunder og partnere.
  • Forbindelse til Skype-kontakter med tilstedeværelse, chat og tale.
  • Hold effektive online videomøder – brug HD-videomøder med flere deltagere, skærmdeling og noter i realtid.

Få adgang til dine mails, delte kalendere og kontakter fra alle dine devices

  • Brugerpostkasser på 50 GB med vedhæftede filer på op til 25 MB.
  • Det er nemt at tilføje brugere og konfigurere mail på dit domæne.
  • Robust antispam- og antimalware-beskyttelse.
  • Del dokumenter fra teamwebsteder i OneDrive.
  • Få adgang til teamets meddelelser og dokumenter direkte fra Microsoft Outlook.

Ingen ubehagelige overraskelser

  • Økonomisk understøttet garanti for 99,9 % oppetid.
  • Automatisk synkronisering og sikkerhedskopiering betyder at du altid har den nyeste version af dine filer, og at du altid har en backup.
  • Beskyttelse mod malware, spam og phishing.
  • Forudsigelige og lave månedlige omkostninger.
  • Forenklet licensbetaling pr. bruger.
  • Ingen opstartsomkostninger.

Få mere ud af Office med Office 365 Uddannelsescenter

I Office 365 Uddannelsescenter kan du lære en masse om de forskellige Office-apps. Du kan også få tips til hvordan du kan øge din effektivitet og se videoer, der forklarer hvordan man bruger alle de nye funktioner.

  • Interaktive skabeloner: Se eksempler på de nye funktioner, for eksempel brug af 3D-modeller i Powerpoint-præsentationer.
  • Lærerige videoer: Step by step forklaringer vist i korte videolektioner.
  • Specialiser dig inden for en App, eller lær om dem alle: Lektionerne er inddelt i kategorier efter Apps. Hvis du for eksempel kun er interesseret i Excel, er det let at finde de lektioner der er relevante for dig.

 

Klik her for at få adgang til udannelsescenteret

Hosting

Hosting

Vi hoster din Microsoft Dynamics C5- eller NAV-løsning. Og faktisk også billigt.

Vi kan tilbyde hosting via Microsoft Azure eller vores eget nye hosting-center, selvfølgelig med en oppetid på 99,9 % og selvfølgelig til en meget konkurrencedygtig pris. Og alt dette kan vores konkurrenter sikkert også sige.

Vi er anderledes – og bedst – fordi vi er eksperter i Microsoft Dynamics C5 og NAV-hosting.

Dit økonomisystem er nerven i din IT-løsning, og vi har meget dyb indsigt i installation, integration og hosting – og alt andet, der vedrører dit økonomisystem.
Vi ved præcis, hvad du har brug for, og sørger for, at du ikke får hverken mere eller mindre, end det, der er nødvendigt. Du betaler aldrig for meget, og du giver ikke køb på sikkerhed og hastighed. Og vi tager altid ansvaret.

Med vores hosting kan du bruge din tid på det, du er bedst til. Du slipper for den videnskrævende og ofte besværlige drift af dine servere og IT-løsninger. Samtidigt slipper du for økonomiske overraskelser. Du kender dine udgifter og betaler kun for det, du bruger. Kort sagt: Du får den bedst tænkelige drift og server for en lav månedlig pris.

Hosting = Ingen hardware, stor hastighed og fleksibilitet – og en grøn løsning

Er din løsning hostet hos ADDVision, får du uhyre stor fleksibilitet og adgang til nødvendige ressourcer, når du har brug for det. Hostingmiljøet er virtuelt, og det betyder:

  • At du ikke selv skal have hardware. Vores hosting-hardware består af flere kraftige IBM-servere som arbejder sammen. Er der hardwarefejl på en af serverne, flyttes alle serverens opgaver straks og automatisk til andre servere i gruppen. Derfor er nedetid på et minimum.
  • Stor fleksibilitet og skalerbarhed: Skal du bruge mere kapacitet, kan vi udvide, mens løsningen kører. Uden at forstyrre driften. Du kan leje eller eje softwaren hos os, fx. C5, NAV, SQL, Office, Exchange, Sharepoint m.m.
  • At du får en grøn løsning: Færre fysiske servere = mindre behov for køling/strøm og dermed mindre CO2-udledning.

Bliv tryg hos os – Driftsansvaret er vores

Vi ved, hvad vi taler om – og hvad du taler om. Vi har driftsansvaret 24 timer i døgnet, hele året rundt. Og vi garanterer en oppetid på 99,9%.

  • Sikkerheden er uangribelig: Vores IBM-hostingcenter er fysisk placeret hos Netgroup Hosting i Taastrup. Der er løbende ekstern revision af uafhængige revisorer. Alle data er sikret med avancerede firewalls, antivirus m.m.
  • Overvågning hele tiden: Du får løbende status, og vi udfører selv overvågning og forebyggende arbejde for at holde hostingen i top.
  • Backup. Naturligvis: Vi tager ansvar for backup, som altid tages til disk. Er uheldet ude med et nedbrud, er det nemlig meget hurtigere at genetablere dine data.
  • Support – nemt og kompetent: Du skal bare ringe til ét nummer. Fri telefonsupport på drift af serveren er naturligvis en del af aftalen.

Hosting med Microsoft Azure

Vælger du en hosting-løsning hos ADDvision, kan du selv vælge om du vil have dine programmer & data placeret på vores servere hos NetGroup, eller i et af Microsofts datacentre i fx Europa, gennem Microsoft Azure tjenesten.

Hvilken løsning der passer bedst til din virksomhed, kommer an på din nuværende situation, dine ønsker til fremtiden og hvor meget fleksibilitet du ønsker til løsningen.  Valgmulighederne og skaleringen er størst via Microsoft Azure.

Lige meget hvilken hostingløsning du vælger, skal du kun ringe til ét nummer hos os, hvis du har spørgsmål eller brug for support.

Har du den rigtige Microsoft Dynamics C5 eller NAV hosting-løsning?

Det kan vi fortælle dig. Ganske gratis. Også, hvis du går og overvejer om hosting er noget for din virksomhed.

Vi er Danmarks mest erfarne eksperter i Microsoft Dynamics C5 og NAV. Desuden er vi også meget skarpe på alt, der vedrører hosting, cloud, infrastruktur og fintuning af dit system. Hvilken kapacitet, du har brug for. Om cloud eller in-house passer bedst til jer. Hvordan løsningen integreres smukt og effektivt. Og en lang række andre ting.

Vi vil gerne fortælle dig, om det, du betaler i dag, er rimeligt. Om sikkerhedsniveauet og hastigheden er god nok. Om der er andet at overveje.

Måske kan du spare penge? Eller få en hurtigere løsning?

Vi giver dit system et gratis eftersyn. Og dig gratis rådgivning.

Benyt dig af vores tilbud, hvis du ikke er ligeglad med din løsning. Vi er eksperter, og stolte af det. Vi er ikke dyrere end andre, men vi er dygtigere. Derfor er vores første møde gratis. Vi håber, at det ikke bliver det sidste – men det er helt op til dig.

IT-Outsourcing & Drift

IT-Outsourcing & Drift

IT-Drift – Tryghed og kompetence

Det er nemt og sikkert at outsource din IT-drift til ADDvision, og din virksomhed beholder sit udstyr. Med en supportaftale vil ADDvision overtage driftsansvaret af jeres servere, sikkerhedsløsninger og arbejdsstationer, så I kan bruge tiden på jeres forretning.

Fast og alligevel fleksibelt IT-budget

En supportaftale med ADDvision for jeres IT-infrastruktur betyder en tryg hverdag med stabil IT-drift. Det betyder også en fast og forudsigelig pris, da du kun betaler for det aktuelle antal brugere/servere. Du kan altid nemt op- eller nedjusteres i forhold til antallet af medarbejdere i din virksomhed. Aftalen kan tegnes for min. 12 måneder og indeholder:

• Opstartsomkostning, hvor hele driftsmiljøet gennemgås og dokumenteres
• Fast pris pr. måned afhængig af antal servere, antal arbejdsstationer og hvilke sikkerhedsløsning, der skal med i aftalen

Du viser os stor tillid, når du outsourcer hele eller dele af virksomhedens IT. Vi ser det som vores fornemmeste opgave at altid leve op til den tillid. En supportaftale indeholder typisk:

• Faste besøgsdage og/eller fjernopkobling
• Gennemgang af server- og netværksudstyr
• Kontrol af de forskellige logs
• Installation af opdateringer
• Opdatering af hot fixes og sikkerhedsopdateringer

• Kontrol og opdatering af antivirus
• Mulighed for at inkludere arbejdsstationer
• Telefonsupport og fjernsupport inden for normal åbningstid
• 4 timers beredskabsaftale inden normal åbningstid
• Mulighed for at planlægge “disaster recovery”

Support og fjernsupport

Support og fjernsupport

Vælg, hvor meget vi skal hjælpe dig med

Vi er der for dig i hverdagen – når fx din printer strejker, mailen ikke virker eller du har glemt hvordan man laver et nyt regnskabsår i dit økonomisystem. Vi er parate til at yde support. Og du vælger selv, om du vil lade ADDvision tage sig af alle IT-opgaverne, eller om du blot ønsker at bruge vores spidskompetencer som et supplement til din egen IT-afdeling. Det koster ikke noget at ringe eller skrive til ADDvision. Du betaler kun for den tid, vi bruger på at hjælpe dig. Du kan med fordel tegne en supportaftale, der sammensættes ud fra jeres behov og til en fast pris pr. måned.

Telefonisk support

Hovednummer:

Microsoft C5 og XAL:

Hosting og IT-drift:

Microsoft Dynamics NAV:

44530333

28783581

28783592

28783572

Mandag – torsdag kl. 08:30-16:30 og fredag kl. 08:30-16:00 (helligdage dog undtaget).

Mail-kontakt

Uden for normal arbejdstid – faktisk 24 timer i døgnet – kan du maile til os på support@addvision.dk om fejl og supportspørgsmål. Vi går i gang med at hjælpe dig, så snart arbejdsdagen starter.

Når du er kunde hos ADDvision, er der altid mindst to navngivne systemkonsulenter, der kender dig og din løsning. Det betyder, at din support er vidende, hurtig og effektiv.

  • Alle supportopgaver uden en supportaftale, afregnes efter den tid, vi bruger – min. 15 minutter.
  • Opgaver på hverdage uden for normal arbejdstid frem til kl. 19:00 tillægges 50%.
  • Efter kl. 19:00 på hverdage samt i weekend/helligdage tillægges der 100%.
  • Ved en akut opstået supportsituation inden for normal arbejdstid, og du ikke har er nogen supportaftale, kan der yderligere blive opkrævet et hastegebyr på kr. 2.000,- ekskl. moms.

Har du en akut supportsituation uden for normal arbejdstid, kan du ringe til  vores vagttelefon på 20 28 28 52 eller 26 24 29 31.  Bemærk venligst, at der vil blive opkrævet et vagtgebyr på kr. 2.000,- ekskl. moms og eventuelle tillæg pr. supportopgave.

Flere detaljer?

Kontakt os for flere detaljer om vores support produkter. Vi vil naturligvis gerne rådgive dig om hvordan din virksomhed får en optimal sammenhæng i jeres IT-infrastruktur,  så du kan fokusere på din kerneforretning og din konkurrenceevne.

Per ADDvision - Komplette IT-løsninger
Skriv til os og vi vender tilbage til dig indenfor kort tid.
Fjernsupport ADDvision - never give up!
Kontakt os og vil vil vende tilbage så hurtigt vi kan. Med venlig hilsen, ADDvison support team
Send