Vælg, hvor meget vi skal hjælpe dig med til en fast pris
Vi er der for dig i hverdagen – når fx din printer strejker, mailen ikke virker eller du har glemt, hvordan man laver et nyt regnskabsår i dit økonomisystem. Vi er parate til at yde support. Og du vælger selv, om du vil lade ADDvision tage sig af alle IT-opgaverne med en serviceaftale, eller om du blot ønsker at bruge vores spidskompetencer med en eller flere af vores supportaftaler, der sammensættes ud fra jeres behov og til en fast pris pr. måned.
Læs mere om vores supportaftaler her
Telefonisk support
Hovednummer:
Dynamics C5 og XAL:
Hosting og IT-drift:
Dynamics NAV og
Business Central:
44530333
20613821
20914654
20943876
Mandag – torsdag kl. 08:30-16:30 og fredag kl. 08:30-16:00 (helligdage dog undtaget).
Mail-kontakt
24 timer i døgnet kan du maile til os på support@addvision.dk om fejl og supportspørgsmål. Vi går i gang med at hjælpe dig, så snart arbejdsdagen starter.
Responstider på support-henvendelser
Når du er kunde hos ADDvision tilstræber vi, at flere konsulenter kender til din løsning og dermed, at din support er vidende, hurtig og effektiv.
Henvender du dig til vores support via mail, tilstræber vi at kontakte dig hurtigt efter din henvendelse, senest efterfølgende hverdag.
Henvender du dig telefonisk, vil den først ledige medarbejder besvare dit opkald. Skulle du mod forventning ikke komme igennem til vores support, vil du blive modtaget af vores omstilling, der tager imod besked, sender den videre til os og samtidig opretter din henvendelse som en sag i vores supportsystem.
Den første ledige supporter/konsulent vil herefter kontakte dig så hurtig som muligt, senest efterfølgende hverdag.
Drejer din henvendelse om en akut situation, anbefaler vi dig altid at kontakte os telefonisk.
Priser på support-klippekort
For at kunne benytte vores support-funktion, skal du købe et support-klippekort. Klippekortet bliver automatisk opdateret med en “tank-op-aftale” efter behov/aftale.
- Et support-klip på 15 minutter koster kr. 275 ex. moms
- Support-opgaver i vores normale åbningstid, afregnes pr. påbegyndt kvarter med et support-klip.
- Support-opgaver uden for vores normal arbejdstid, afregnes pr. påbegyndt kvarter med 2 support-klip.
- Ved en akut support-situation kan der yderligere blive opkrævet et hastegebyr på kr. 2.000,- ex. moms.
Har du en akut support-situation uden for normal arbejdstid, kan du ringe til vores vagttelefon på 20 28 28 52 eller 26 24 29 31. Bemærk venligst, at der vil blive opkrævet et vagtgebyr på kr. 2.000,- ex. moms og eventuelle tillæg pr. support-opgave.
Flere detaljer?
Kontakt os for flere detaljer om vores support- og serviceaftaler. Vi vil naturligvis gerne rådgive dig om, hvordan din virksomhed får en optimal sammenhæng i jeres IT-infrastruktur, så du kan fokusere på din kerneforretning og din konkurrenceevne. Ring til os på tlf. 44530333 eller send en e-mail til info@addvision.dk