Customer Service Team Lead

Customer Service Team Lead

Har du overblik og kan du skabe et velfungerende Microsoft Business serviceteam, er det dig vi søger til stillingen som Customer Service Team Lead …

Du har erfaring fra en lignende rolle – gerne fra en anden Microsoft Business partner – men vigtigst af alt har du lyst og evner til at skabe et velfungerende team af motiverede konsulenter, der alle brænder for den gode kundeløsning og service. Du har dyb forståelse for deres hverdag, deres opgaver og for vores kunder. Dit kendskab til Dynamics NAV, Microsoft Business Central eller Dynamics C5 kombinerer du med dine ledelsesevner og din indsigt i mennesker, og skaber dermed et både professionelt og lærende arbejdsmiljø for dine konsulenter og dit team.

Dine primære arbejdsopgaver som Customer Service Team Lead er at:

  • Lede, udvikle og opbygge et team af Microsoft Business-konsulenter
  • Prioritere de daglige opgaver i samarbejde med dit team og den øvrige organisation
  • Sikre, at vores kunder får den rette attention og service
  • Videreudvikle vores interne systemer, processer og arbejdsgange i vores serviceforretning
  • Sparre med kunderne om løsninger og prioriteter
  • Indgå i ledelsesteamet og deltage i udviklingen af ADDvision

Velkommen til dig i et topprofessionelt kompetencecenter.

Vi værdsætter og respekterer alle vores kolleger. Sammen med resten af ADDvision får du arbejdsplads på vores kontor i Herlev. Her bliver du kollega med og Team Lead for en gruppe erfarne og dygtige forretningskonsulenter og udviklere, der arbejder med moderne it-løsninger. Vi spænder over blandt andet ERP-systemer, online lagerstyringsløsninger, hosting, housekeeping og it-drift. Vi er en veletableret Microsoft Silver-partner og vi er sparringspartner for en stærk portefølje af mindre og mellemstore virksomheder.

Som Customer Service Team Lead kommer du til at indgå i vores ledelsesteam. Du kan glæde dig til at arbejde i en virksomhed med masser af goodwill, referencer, langvarige kunderelationer og ikke mindst gode kollegaer.

Du skal søge dette job, hvis:

  • Du har haft denne type stilling før, og nemt kan demonstrere din erfaring med at skabe en fællesskabsfølelse i en gruppe dygtige specialister – samt styre og fordele opgaver internt i teamet.
  • Opgaver som medarbejderudvikling, kompetenceplaner, og personaleledelse gør din dag til en god dag.
  • Du har rigtig god forretningsforståelse og en del års erfaring med support og service på ERP-systemer. Vi bliver glade, hvis du kender Microsoft Business Central, Dynamics NAV eller Dynamics C5 – men det gør ikke noget, hvis din erfaring i stedet er indhentet hos konkurrenterne.
  • Du føler dig rigtigt godt tilpas med at udvælge og udrulle de rigtige, strategiske systemer til at prioritere og løse teamets opgaver.
  • Faktureringsgrad og indirekte mersalg er noget, du excellerer i at koble til en tårnhøj kundetilfredshed. Du trives rystende godt med at overraske kunderne positivt.
  • Du elsker at være med til at forme en virksomhed, holder af et miljø med korte beslutningsveje, og værdsætter en god og tryg arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig i jobbet.
  • Du kan lide, at vi værdsætter mennesker af enhver type udseende, alder, køn, overbevisning osv. Og at det er erfaringen, fagligheden og personligheden, der tæller for os.

 

Få gode vilkår og kolleger hos en af Danmarks bedste mindre arbejdspladser

ADDvision er en af den slags virksomheder, der udgør rygraden i det danske samfund. Vi har eksisteret i 20 år, er vokset og har udviklet os løbende. Vi er skabt langt før de sociale mediers hype, og vi har altid lagt vægt på og lagt arbejde i at blive opfattet som reelle. Som nogen, der gør dét, de siger, de vil gøre. Som eksperter på vores felt. Vores solide og troværdige ry har bredt sig som ringe i vandet, og utroligt mange af vores kunder er kommet til os på anbefaling af andre kunder. Det er vi meget stolte af.

Hos ADDvision bliver du en del af et travlt og kreativt miljø med gode karriere- og udviklingsmuligheder. Samtidig kommer du til at arbejde med både velafprøvede og nye teknologier – og med nogle af de skarpeste profiler i branchen.

Du kommer til at sidde i storkontor med dine nye kolleger. Vi bruger flittigt hinanden til sparring, både før og efter vi drager ud til kunderne.

Vi arbejder kontinuerligt på at være en attraktiv arbejdsplads, hvor vi alle føler os tilpas, så lønnen er naturligvis konkurrencedygtig og der er godt med faglige udfordringer. Vi gør også meget ud af, at virksomheden fungerer socialt. I vores medarbejderklub er vi sammen om forskellige aktiviteter og arrangementer. Derudover tager vi af og til en fordybelsesdag, hvor vi deler vores erfaringer, og vi holder løbende kurser og workshops om personlig og faglig udvikling – så vi hele tiden optimerer både vores forretning og vores arbejdsmiljø.

 

Er du vores nye Customer Service Team Lead?

Så send din ansøgning og CV til:

ADDvision a/s,
Kantatevej 26B,
DK-2730 Herlev,
Att.: Per Steen Jensen

eller via mail til: job@addvision.dk
Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Top
Per ADDvision - Komplette IT-løsninger
Skriv til os og vi vender tilbage til dig inden for kort tid.
Fjernsupport ADDvision - never give up!
Kontakt os og vil vil vende tilbage så hurtigt vi kan. Med venlig hilsen, ADDvison support team
Send
Send
Send